Nästa inköp #2
Vad blir ditt nästa inköp?
Mitt nästa inköp blir Nikon D200 som kommer hem på måndag :D
Med Vänliga Häslningar '
EMTFOTO
Emelie Thoresson
Kul! Mitt nästa inköp blir ett polarisationsfilter till min Sony A200 :D
#0 Grattis :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Den dagen jag får ihop 13.000-14.000 blir mitt nästa inköp en D300 ;)
Sedan - ljusstarkt teleobjektiv
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Mitt senaste inköp var en D300 :)

Nu har jag sålt min Sony, så nu är målet att hitta en ny kamera! :D Vi ska titta på en Olympus E-420 ikväll, förhoppningsvis är den felfri, priset är helt rätt och jag kommer få med alla tillbehör jag behöver.
Eventuellt ska jag leta efter närbildslinser så jag kan fota lite macro. ;) Kanske köpa ett macro objektiv till och med, om jag sparar lite!
En så kamera har jag och jag älskar den (: Superbra kamera tkr iallafall jag ^-^
Mitt nästa inköp blir Zuiko ED 70-300mm objektiv till min Olympus :P
Nästa inköp blir ett ljusstarkt standardobjektiv

En kameraryggsäck. Letar som besatt efter en inte så dyr som jag får plats med iaf två objektiv o kamera i.. Inte så pigg på att köpa en för mer än 500 så jaja ^^

ett minneskort skulle jag verkligen behöva :)

#6 Jag har ju haft en Olympus förut, E-410, var helt förälskad i den. ;D Så nu har jag köpt denna och är överlycklig!! Fick en massa gratis grejer på köpet! :D

Väntar på mitt objektiv som beställdes idag (;
En kameraväska, är i starkt behov! 
Mvh Ida
www.krusfoto.se
ett nytt 70-300 blir de för min del. blev en ny mini pc igår så vi får se när de blir ett objektiv.
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus

Hm. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska försätta spara till en Canon EOS 450D eller om jag ska behålla min Nikon D40 och köpa fler objektiv, närbildslinser osv till den…
Mitt nästa inköp kommer bli ett Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G när jag har fått tillräckligt med pengar, efter de blir de kanske ett nytt tele;)
Min D200 har börjat tröttna på mig. Så antagligen blir väl nästa köp en uppgradering.. Suck.. 
Mvh Ida
www.krusfoto.se

jag måste ha en blixt, så det ska jag försöka få ihop pengar till. Min är oduglig tycker jag… 

Det blir en D90, förhoppningsvis den 2 september.

Tamron 70-200 och en kameraväska kommer inhandlas i slutet av augusti/början på september tror jag 

En kameraväska tror jag :)

nu kommer jag på massa saker jag skulle vilja köpa, hehe
Förhoppningsvis en blixt eller ett macro