Tävlingar nära Västernorrland!?
Nu är jag i ett extremt behov av häst tävlingar, det spelar inte så jätte stor roll vad det är för tävling bara det är inom västernorrlands län men helst inte med islandshästar just för att jag redan vart på två sånna tävlingar och fotat. Hela sommaren har jag försökt ta mig till någon tävling men mian föräldrar har inte lust att skjutsa mig över halva sverige för några bilder. Jag vet att det är hopp tävling nu i helgen på timrå ridstadium men tyvärr så kan jag inte åka dit för att jag ska till fjällen imorrn (torsdag). Om ni kanske vet plats, hemsida, vägbeskriving och tid så skriv det också :P
Så om någon har någon aning om när det kan vara tävling på g den närmaste månaden så skriv nuuu! ;) Om det är någon hingstvisning någon starns i sverige så får ni gärna säga vart och när det är för det står högst upp på listan så då spelar det inte så jätte stor roll vart det är :P
// Desperat Linda x)
Mitt bästa tips (jag bor i Gbg så har inte så bra koll på Västernorrland, ;P) är att du söker på Svenska Ridsportsförbundets tävlingsbas. Här kommer en länk dit:
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Okej tack tack :) Ska kika där nu :P Men söker ju fortfarande det jag har skrvit i texten (menat till er som vet) x)
Min fotokalender:
Nationell hästhoppning, Näsets Ryttarsällskap, 24-26 juli
Regional hästdressyr, Örnsköldsviksortens Ryttarklubb, 22-23 augusti
Lok/Reg ponnyhoppning, Kramfors Ridklubb, 5 september
Lokal ponnyhoppning, Sollefteå Ryttarsällskap, 12 september
Lokal hästhoppning, Sollefteå Ryttarsällskap, 13 september
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Okej, den enda tävlingen på den listamn som är möjlig på mitt sommarlov är den som är 24-26 juli och då är jag jusjälvklart borta… "/