Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 556 ggr
HannaSjoberg
0

www.hannafotografering.se

Första gången jag gör en hemsida - kom gärna med förslag om vad som kan förbättras eller om något inte fungerar. Kommer även skriva när hemsidan uppdaterats i den här tråden.

Länk till hemsidan.

Är tacksam för länkbyten :)

IdaL
0

Jätte fin hemsida, fungerar perfekt för mig! Är imponerad med tanke på det var första gången då kan jag lova att så bra var INTE mina layouter och kodningar.

Buuc
0

Tycker den var enkel och jättefin. :) Den känns "ren" om du förstår vad jag menar, inget huller om buller.

Mellliie
0

Jag gillar den. Väldigt enkel men endå snygg. Bra färgval, den gröna känns liite mörk. Fungerar bra för mig.

Pandy
0

Jättefin och stilren sida:) Den ser ut som den ska för mig i FireFox.

HannaSjoberg
0

Tack så mycket för kommentarerna.
Jag har inte behövt använda så mycket koder utan Dreamweaver har fixat det mesta ;) använde mallar för att bygga upp sidan och lade tabeller i mallarna.

Magster
0

Första intryck: Nejmen! Något nytt, och fräsch är det också! Skrattande
Fick ett underbart intryck av den. Jättefin meny.

Allt verkar funka bara det att jag tycker gallerisidorna är lite trista, möjligen ändra typsnitt på länkarna?

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Pandy
0

#5 Har du något bra sida där man kan lära sig dreamweaver?:)

HannaSjoberg
0

#6 Kul att du gillar den =) 
Jag har ändrat färgerna på länkarna. Bättre eller sämre? Galleriet är lite primitivt än så länge, funderar på att minska bilderna något och göra mer luft mellan dem.

HannaSjoberg
0

#7 En bra sida är webdesignskolan. Annars har jag sökt på internet efter det jag behövt hjälp med, ex. "create website dreamweaver" (mitt DW är på engelska).

HannaSjoberg
0

Fler länkbyten sökes! Länksidan är alldeles för ödslig.

Pandy
0

Ja kan göra ett länkbyte med dig:) Lägger till strax;)

Li Sjöstrand

HannaSjoberg
0

#11 Vad bra, jag har länkat dig också nu :)

HannaSjoberg
0

Uppdaterat: Länkar och Kontakt. Jag har även mekat en del med Galleriet som nu har fått sin uppbyggnad lite förändrad. Nya bilder finns där.

HannaSjoberg
0

Uppdaterat med nya hästbilder i galleriet. Även katter och natur, men det är kanske inte lika intressant på den här sidan ;)

Hundvalp
0

#14 - Jag kan göra ett länkbyte med dig www.ebfotografi.webs.com

HannaSjoberg
0

#15 Visst, jag lägger till din länk nu!

HannaSjoberg
0

Uppdaterat med nya hästbilder i galleriet.

Söker fler länkbyten.

HannaSjoberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tröttnat lite på att använda frames och testade göra om hemsidan med tabeller istället. Den nya är inte publicerad än, bifogar istället en bild så ni kan se hur den ser ut.

Vad tycks om layouten - färger, uppbyggnad? Headern är jag inte nöjd med än, men jag tycker det är svårt att hitta en bild som gör sig bra i så avlångt format.

Tacksam för all kritik och förslag Glad

IdaT
0

#18 Personligen tycker jag att den du har nu är finare Glad Fast ju mer jag tänker på hur dom ser ut, ju finare blir den andra, äh, det blev svårt Foten i munnen

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.