Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 672 ggr
MLphoto
0

Kritik - Smaksakbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var uppe på stuteriet och fotograferade fölingarna idag, och lyckades ta en smaksakbild. Jag har verkligen inte en enda egen åsikt om bilden, så därför vänder jag mig till er kära ifokusvänner.

Vad tycker ni om den? Är det bra att ögat syns eller skulle det bli bättre utan t.ex.?

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Kattapult
0

Somsagt gillar jag den, men lite mer av ögat hade gjort bilden bättre tror jag. Härlig skärpa och färger annars.

Mellliie
0

Tycker som #1. Mer av ögat vore inte fel ;). Annars är den supersnygg!

MLphoto
0

Okej, tack. :)

isabelle_
0

Jag håller med också #1 men du kan alltid beskära så öronen blir en bild i liggande format!

Anna
0

Bilden säger mig faktiskt ingenting. Söt är den, och bra jobbat rent tekniskt, men ljuset är tråkigt och det är synd att ögat är avkapat. Tro att en annan, lite mer annorlunda vinkel hade gjort bilden intressant.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MLphoto
0

Som sagt, det är en smaksak bild. Antingen så tycker man om den eller inte. Jag själv har ingen som helst åsikt om den, det är rätt frustrerande.

#4, Kan prova det senare :)

Marija
0

Jag känner faktiskt som Anna angående bilden, ganska exakt som hon säger =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ElinH
0

Håller med dig om att det verkligen är en smaksak-bild, själv är jag inte så speciellt förtjust i den, håller med Anna angående den.

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

IdaSH
0

Håller med en del föregående, antingen hade jag velat se mer av ögat eller inget av det alls, dvs. bara öronen i bild. Tyckte den var lite småmysig Glad

Mvh Ida

www.krusfoto.se

NettanLindholm
0

jättehärlig skärpa och gulligt föl men bilden säger mig inte speciellt mkt mer. liite mer av ögat hade varit bra och kanske en lite annorlunda vinkel.. :)