Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 1013 ggr
IdaL
0

Hemsidor säljes

Jag säljer hemsidor till dig som vill ha hemsida för allmänt bruk eller som fotohemsida.

Jag har under åren endast kodat min egen hemsida då jag precis bestämt mig för att börja sälja lite hemsidor men det finns ju en massa olika exemplar på hur min hemsida sett ut genom åren.

Tillsamman kommer vi sätta ihopa en bra layout som fungerar felfritt i de flesta webbläsare.

Om du vill ha mer information och/eller är intresserad är du välkommen att mejla mig på info@idalundahl.se så berättar jag mer.

IdaL
0

*puttar* lite förskitigt Skäms Antar att (nästan) alla är i skolan, själv har jag studiedag ;)

IdaL
0

*putt*

Nu har de flesta kommit hem ju :)

Pandy
0

Jag skulle hellre vilja ha tips på hur jag kan göra en själv…
Gör du med html eller css?

IdaL
0

#3 html för de mesta ;)

Pandy
0

#4 Ok, tror inte jag behöver någon nu:)

IdaL
0

#5 Okej ;)

Någon annan?

IdaL
0

Puttar upp lite ;)

IdaL
0

Putteliputt Cool

IdaL
0

Putt Oskyldig

Detta är fortfarande aktuellt, har nu även lärt mig att koda med css så kodar med både och!

[hilevij]
0

Jag kanske är sugen lite senare på året, men jag vill gärna veta, hur mycket kostar det att köpa en hemsida? Hur mycket kostar det att driva den under ett år/en månad?

IdaL
0

#10 Roligt! kontakta mig via min mejl info@idalundahl.se så kan jag informera dig mer om detta.

IdaL
0

Hemsidorna fungerar alltså i de vanligaste webbläsarna men jag kan ju inte till 110% garantera er men har inte haft något problem (med den kodning jag har nu) för andra.

IdaL
0

*putt*

Jag har fått in en beställning men har plats för fler :)

IdaL
0

*putt*

Har plats för fler beställningar igen :)

Marija
0

Kan man inte få se några exempel på hemsidor du gjort/sålt? :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

IdaL
0

#15 Mitt är ett exempel sen har (hade) jag gjort ebfotografi.webs.com men hon har bytat nu, jag ska sätta ihop en liten "bild" med webbdesigner så man kan se :)

IdaL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är 2st exempel på hur min hemsida sett ut genom åren.

Jag är givetvis öppen för alla förslag och vilig att testa nya grejer!

IdaL
0

*putt*

Har plats för fler beställningar nu :) Har tid att börja direkt. Mejla mig på info@idalundahl.se