Blommerödsbilder
Oj, vad långsam jag är men nu finns mina Blommerödsbilder ute. De ser verkligen tråkigt dassiga ut på småbilderna (och ja, det var ju delvis ragn också) men är bättre i originalet.
Va du på blommeröd? :) såg du mig & Frida? eller du kanske såg vår lapp? ;)
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Får vi inte se några bilder här? 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jätte snygga bilder!
Men håller med Maggan, kan du inte visa de bästa här ? 
Snygga! Gillade särskilt de på skimmeln som stegrade sig.
Jag tror jag är käääär :O .. Snygga bilder :D
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tack alla. Jag som var rätt missnöjd med årets fotoskörd.
#1 nja, jag vet inte vilka jag såg faktiskt, trodde jag skulle se fler och se dessa tydligare. Någon lapp såg jag inte. Var satt den? Jag var bara där på söndagen.
#3 och #4 vilka krav ni har
Det har ju bara tagit mig en månad att få dem på min egen hemsida och idag kom jag hem med 16 + 8 + lite på 4 GB-korten fulla med arabriksbilder. Vi får se…
#7 Den satt på stalldörren när man går upp från själva "arenan" så går man rakt fram så gick man på den ;)
Mvh. Ida Lundahl
#8 ojdå, men jag gick bara till stallet en gång och lyckades missa den. Klantigt. Fått några bilder sålda?
#9 Hehe :) Du behöver inte säga förlåt, dom kanske hade stängt dörrarna och då syns det bara från insidan ;) Vi har ett par kunder som har frågat om bilder, och du då?
Mvh. Ida Lundahl
#10 jag har ju först nu fått ut bilderna så några kunder har jag inte haft. Brukar inte sälja så mycket åt arabfolk, de har ju både Martin Larsson och Anette Mattsson de brukar köpa av men i rå var inte Martin där. Får se om några hör av sig nu när bilderna är ute.
Hade nog 4 bilder eller något sånt i tidningen Ridsport + text så det är jag nöjd med. Jag har blivit lite för lat för att orka jaga kunder när jag ändå har uppdrag…