Kritik - BW smaksaksbild
Oj, det var en svår bild! Hade det inte funnits skärpa på pannluggen så hade jag nog sagt skräp, men skärpan där är riktigt bra faktiskt. Jag vet inte riktigt, jag är väldigt delad. En del av mig säger tydligt att den itne gillar bilden, bara känns konstigt och så när jag ser den. Men andra delen utav mig tycker om bilden. Den är väldigt annorlunda och man får tänka efter när man ser den. Ärligt talat så vet jag inte riktigt, men jag tror att jag gillar de lite iaf.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1. Det är precis det som är mitt problem! Jag är så kluven.
Har dessutom råkat formatera minneskortet innan jag satte in bilderna på datorn, öppnade bara den här i photoshop och sparade ner i det här formatet
Om folk tycker bilden är bra ska jag ta mig tiden och se om jag lyckas rädda bilden från minneskortet.
Jag gillar den faktiskt.
Det enda som stör mig är den vita "rutan" i hörnet vid hästens ben.
(:
Säger som #1, utan skärpan på pannluggen hade bilden gått bort direkt i mina ögon men nu blir det svårare.
Jag gillar den för att den är charmig och lite rolig, gör sej bra i svartvitt och kompositionen är bra. Å andra sidan tycker jag att hästen mest bara ser skev ut.
Nja, jag är väldigt kluven faktiskt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
kan bara hålla med #1. det är svårt ;) gillar vissa delar i den..
#4. Det går ju alltid att beskära bort :)
Värst vad alla var kluvna kring den här bilden, dom flesta bilder jag tar brukar vara lätta att antingen hissa eller dissa. Men skönt att det inte bara är jag som är lite osäker i alla fall.
Jag gillar den faktiskt! Annorlunda. :)
Jag skulle gärna se orginal bilden, alltid trevligt med färg ;)
#9. Som sagt, jag har inte kvar den