Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 449 ggr
Fototokan
0

Kritik: Hingstporträtt

Hej Tog denna bilden får någon månad sen och skulle gärna vilja få kritik. Vet att kvaliten på bilden här inte är så bra men orginalbilden är superskarp, ge allt ni har vill lära mej så mycket som möjligt!

Tack på förhand!

Fototokan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi Chess i helbild. Bilden är dock inte jätte bra för det var CP ljus den dan men hade ingen bättre på min bärbara datorn här Tungan ute Staketen och så har jag redigerat bort men som sagt så har jag inte den mappen här :(

Malin-Trotsig
0

Första bilden är borttagen pga överträdelse mot HF's regler. Liggande bilder får max vara 800 px breda. Stående max 600.

Fototokan
0

Men hur ser man det då???

Försökte att förminska den men har inte Ps på denna datorn…

Fototokan
0

Kan du ta bort de två första inläggen så börjar jag väll om på en tredje…

Malin-Trotsig
0

Funktionen Paint är ett sätt att förminska bilden. Dock kan man inte välja storlek utan får pröva sig fram och för att kvaliten inte ska bli försämrad, spara i formatet PNG.

Fototokan
0

Tack! Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
jojjehanna
0

Tycker den ser lite för gul (eller nåt) ut och tyvärr står hingsten med frambenen parallellt vilket gör att han ser lite tung ut fram. Jag VET hur svårt det är att få hästar att stå 100% rätt men just till hingstannons kan en del vara extremt petiga (vilket de ju ska vara).

Fototokan
0

Mjo tack för kritiken =) Men de va inte den som skulle få kritik för den togs bort =((( De andra på tråden innan ville bara se hur han såg ut i heltbild typ…

Försöker få medarbetarna att ta bort denna tråd men jag vet inte om de har läst det än x)

Inlägget är låst för nya kommentarer