Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 1159 ggr
Splachfotografen
0

Måste välja...

Hej! Den 6-9 augusti och 14-16 är det nationell hopptävling på min ridskola, jag var på en fixardag för att göra i ordning anläggningen till tävlingarna och fick då reda på en sak. Jag hade tänkt att vara fotograf under helgen men då får jag först inte stå på banan och fotografera, jag får inte heller vara funktiänar då. Jag hade tänkt att lägga upp en bom nån gång ibland om jag stod nära tex. Jag vet inte vad jag ska välja? Ska rabbla upp det som är bra och dåligt med vardera grej.

Fotograf: Tjäna pengar, får förmodligen inte ihop poäng för att kunna åka till Globen Horse Show, stå utanför banan och fota, köpa egen mat/fika

Funktionär: Får endast fota TiRK ekipage, får poäng och kan åka till Globen, stå inne på banan och hjälpa till, gratis mat/fika.

Det finns bara en bra grej med varje sak, antingen tjäna pengar eller åka till Globen?
Vad ska jag välja? Jag vill fotografera och tjäna pengar, men jag vill samtidigt vara med som funktionär och få ihop poäng för att kunna åka till Globen. Vad skulle DU ha gjort i denna situation?