Kritik Visitkort

Jag tycker att den vita linjen längst nere i vänstra hörnet är ganska irriterande.
Sen tycker jag du ska skaffa en ny e-post att använda i dessa här kretsar, typ "lisjostrand.hotmail.com".
#1 oK, ja upptäckte den vita linjen efter ja hade postat ok de är meningen att den inte ska vara där, skaffa en ny mail är snabbt gjort så ja får väl göra de…fast är det ett måste?:S
#2: Det är självklart inget måste med en ny mail. Men om jag hade varit intresserad av att köpa och jag hade fått visitkort från två fotografer och skulle välja mellan dem, så hade jag nog i första hand valt den som hade en mailadress som är lisjostrand@hotmail.com före en som har li_horse@hotmail.com. Det valet skulle jag göra för att första mailadressen utstrålar mer proffitionelitet (stavas det så?) och verkar seriösare.
Om jag var du så skulle jag byta mailadress som sagt och jag skulle även skriva om sättet att skriva ut din webbadress på. Det ser ganska fult ut med http:// i början, det kan du nog ta bort och man förstår ändå vad du menar. Kanske går det bra att skriva dit www. istället?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#2 Okej, då skapar jag en ny mailadress, tar bort det vita strecket och ändrar webbadressen till www.lisjostrand.weebly.com:)
Tack för kritiken, första gången jag gör ett visitkort så nu vet jag vad jag ska tänka på.

Du kanske kan hitta en annan mail än hotmail till och med? Gmail kanske. Hotmail har en sådan oseriös stämpel
#5 Hmm…ja är reg. på google, men vet inte om jag fick en mailadress på köpet:O Ska kolla;)
**Edit
**låter de bra med li.sjostrand@gmail.com elr ska ja ta bort punkten mellan li&sjostrand?
#6: Punkten kan vara kvar, då ser man lättare vad som är för och efternamn och det kan i sin tur hjälpa kunde att komma ihåg vad du heter (vilket alltid är bra, för då blir du lättare igenkänd).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#7 Okej:) då får min pro. mailadress bli li.sjostrand@gmail.com;)

#9 ser bra ut men jag skulle nog fortfarande sätta fotograf i linje med resten av texten, annars snyggt ;)
#9 Okej, då vet jag:P

Den är jättefin men jag hade nog velat ha lite mer färg.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#12 Okej, säg en färg som passar till brun för de var den enklaste hästen att klippa ut utan att de såg dumt ut:)

#13 Ingen aning. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#14 Då får de nog vara såhär som jag har det, men hur stort är ett visitkort egentligen, som ett bankkort eller?
Någon som vet hur man skriver ut visitkort som är 720x360px på en HP skrivare?
Vilket mått ska jag ta osv?
Visitkortpapperet som jag har är från clas Ohlsson…vill gärna ha svar snart:)
Jag tycker inte ritkigt om texten som är överst, hade försökt göra något mer kreativt. Tex opacitet på texten och ganska stor text och sedan typ "hästfotograft" på samma linje fast mindre storlek? 
(Oj vad bra jag är på att förklara… Not)
Tänker inte skriva hästfotograf än eftersom jag inte känner mig helt redo att kalla mig det, men ja har gjort om det lite fast bytte ut fotograf till hobbyfotograf:)
Är det ingen som kan svara på min fråga?
Vet om att jag är otålig nu när de flesta är ute i solen och myser och har kul
Nya versionen:)
#18 Det var inte så jag menade heller ;) höhö
Den är mycket snyggare tycker jag :)
Och kan tyvärr inte svara på din fråga…
#19 Aha okej, tackar iaf;)
Någon annan som kan svara på min fråga?:)
#18 Mycket bättre, men jag skulle nog ta bort randen i kanten och ev. ha olika färg på texterna.
#21 Okej, så du tkr den blev för enformig med samma färg på texten?:)
#22 Ja, lite nog. Tror det kan se lite mer professionellt med. t.ex olika grå toner på texterna, kanske? :)
#23 Kanske…hmm…ska fundera på saken, men då tar jag kanske bort den blå randen till vänster;)

om jag var du hade jag haft hästen i svartvit och ditt namn större, sedan mejlen m.m mindre/ lite tunnare och så tycker jag att det är rätt mycket vitt..