www.emiliahann.se
Nu har jag gjort om på sidan, den har fått ett helt nytt utseende. Det är dock inte helt klart än, utan jag kommer göra lite små ändringar på layouten, lägga till saker och så.
Ni får gärna komma med kommentarer.
Jag har väldigt tomt bland mina länkar också,
någon som är intresserad av ett länkbyte? :)
/Emilia - http://www.emiliahann.se
Fin hemsida! Däremot tycker jag headerbilden är lite avklippt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack! Jo jag vet, jag ska göra om den lite sen. :)
Håller med Anna om att headern känns avklippt annars tycker jag att de är en fin sida dock är de otroligt störanade att galleriet öppnas i samma fönster så att man inte ser layouten.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag håller på att försöka hitta något annat slags galleri att använda, det där är det som liksom följde med till själva sidan och jag tycker också det är jättejobbigt.
Har inte hunnit hitta något bättre än, men om någon vet något bra så säg gärna till.
Hade JAlbum tidigare, men lyckades inte komma på hur jag skulle koda in albumet i sidan, utan det öppnades också i en ny ruta.
Om någon vet hur man fixar det med JAlbum så skulle jag vara tacksam för hjälp, för då kan jag använda det istället :)
Men som sagt, headern och galleriet är det jag främst håller på och ska ändra på nu.
#4 iframes borde funka. har du testat det?
Mvh. Ida Lundahl
#5 Jo, jag testade det. Men för mig blev det bara en tom ruta, albumet kom liksom inte in, kanske var jag som gjorde något fel, men jag fick det inte att funka i alla fall. :/
Kan ju prova igen och se om jag får det att fungera.
okej, hmm.. jag kan nog inget annat sätt "/
Mvh. Ida Lundahl
#7 Lyckades komma på hur man gjorde nu :)
Så nu är galleriet fixat, och behöver inte öppnas i en ny ruta, utan finns inbäddat i sidan 
Har inte hunnit fixa headern än, men det kommer också.
Ingen som vill göra ett länkbyte? :)
Jag gillar headern :D Häftig! Snygg och lättnavigerad hemsida.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#9 Tack så mycket :D

UPPDATERAT! Emilia har fått en ny header, på begäran från mig. Vilket resulterade i att jag beskärde/skrev.. Varsågod Emilia! :)

Jag har IE och för mig ser det bra ut :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se
#12 Det var skumt. För alla andra som har testat har det sett ut som det ska.
Ser det ut så för någon mer?
Vet inte hur jag ska fixa till det, är inte så bra på sånt här 
Verkar vara endast i Safari det ser ut sådär. Jag får försöka fixa till det.
Nu har jag lyckats fixa det, dock bara på förstasidan. Fixar resten sen!
Det ser i alla fall bra ut för mig i Safari där nu, ni som använder det kan ju kolla. :)

#16 Ser bra ut, även om det är ett litet jack, men det syns knappt 
Nu har jag fixat så att sidan ser ut som den ska även i Safari. Fixade även jacket som #17 nämnde.
Om det är någon som hittar något mer fel får ni gärna säga till så att jag kan fixa det, men nu tror jag att det ska funka för dom flesta 
Jag gör gärna ett länkbyte :) www.Emmaklang.webb.se :)
För mig fungerar sidan felfritt :)
Emma, medarbetare på Hästfoto.
#19 Visst, lägger till dig direkt :)
Vi kan göra ett länk byte :)
Elinore Björkbacke - www.ebfotografi.webs.com
#21 Just nu väntar jag lite med att göra fler länkbyten, men jag kan lägga till dig senare, när jag bestämmer mig för att ta emot fler länkar :)
Nu har jag ändrat lite på sidan, gjort en ny header och ändrat färgerna lite. Tyckte att den kändes lite väl grå tidigare, så nu har det blivit lite mer färg åtminstone. :)
#24 Tack så mycket :)