Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 683 ggr
ylvaah
0

Kritik: Kärleksfull bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bild är på min kompis och hennes medryttarhäst. Jag tkr personligen att det är en bild som visar kärlek, men jag vill gärna veta vad ni andra tkr. Glad

Hundvalp
0

Jätte bra skärpa och bilden är väldigt snygg. Men skulle gärna vilja ha mer luft till vänster och höger. Skulle vara bättre om man skulle kunna se hela mulen. Annars är det en väldigt snygg bild :)

Eostra
0

Tror den skulle funka bättre i svartvitt, kanske..? Glad

FeliciaS
0

Bilden framhäver en kärleksfull känsla, det håller jag med om. Däremot är himlen utfrätt och bilden känns väldigt sned. Synd också att den är såpass tajt beskuren, annars en väldigt fin bild.

#2 Jag tycker du kan testa, och även räta upp bilden och beskära den mer i högerkant vore då intressant :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ylvaah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack (:

#3 Detta är orignalbilden, jag har inte beskurit den någoting, bara förminskat. Jag tog den här för 2 årsedan skulle jag tro. (:

Här är den i svartvitt.

OliviaJ
0

Jag älskar den!
Att den är sne och utfrätt gör den mer intressant enligt mig! Snygg i både färg och svartvitt. Tycker heller inte att den är för tajt beskuren. Gillar den som den är! :)

ylvaah
0

#5 Tack så jättemycket! :)

FeliciaS
0

#4 Mycket mer känsla när den är i sv/v! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ylvaah
0

#7 Okej, det tkr jag med. (:

Birke
0

Bilden har känsla :D

[manzii]
0

Jättefin.. men jag känner igen hästen, vad heter den ? och din kompis?

ylvaah
0

#10Tack (: Hästen kallas för Kingen, jag vet inte vad hela hans namn heter, men det är någoting på King's tror jag. Hon som rider heter Sarah Jägnemyr (: