Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 378 ggr
Hannybee
0

hannahnyberg.webs.com

Sådärja, nu har jag äntligen kommit igång med en egen fotohemsida, som så många medlemmar här på hästfoto redan har. :) Än så länge har jag bara lagt grunden rätt i notepad (anteckningar), så hemsidan innehåller inte så mycket. Jag har tagit samma header som jag brukade ha på min blogg, bara för att testa, och sedan kan man välja att se sidan på engelska också.

Men som sagt - jag är bara i början ännu. Jag skulle gärna under resans gång vilja ha kritik och tips på hur jag ska göra för att få den så snygg och funktionell som möjligt. Betygsätt gärna och kommentera! :D

http://hannahnyberg.webs.com/

Hannybee
0

Håller på och ändrar lite nu, men är det någon som vet hur man kodar för att lägga en enkel ruta bakom texten?

Ni får gärna säga vad ni tycker om hemsidan också, ser att många har läst mitt inlägg, men ingen har kommenterat… Var ärliga, jag tål kritik! Flört

Hundvalp
0

Snygg hemsida :)

Hannybee
0

Tack! :) Den är självklart inte färdig än, men har du några tips på förbättringar?

Hundvalp
0

#3 - Du kanske skulle ha textrutan vit elr mörkare grå så att det inte sjunker ihop lika lätt :) Kanske en bild på textrutan?

denisesalomonsson
0

fin hemsida! :)

Hannybee
0

#4 Jag har ju inte ens någon textruta ännu… :P Det var det jag hade tänkt få hjälp med… Men vitt eller mörkare grå blir nog snyggt. Så fort jag får reda på hur man gör en! :O Har planerat att sätta lite ljusgula "krusiduller" på sidorna också…

#5 Tack! :D