Bilder på väggen
Undrar om ni som är ute och tar bilder på tävlingar o.s.v om ni sätter upp några av dem på eran vägg hemma eller om ni endast sätter upp bilder på eran egen häst eller ngn ni känner? :)
Så, pryder ni eran vägg hemma på eran älskling eller även med andra bilder ni är nöjda med?
jag själv har hittills endast haft bilder på min foderponny och min egen hund och liknande, men nu är det planerat att kolla igenom mina bilder och då sätta upp sådana som jag är extra nöjd med, oavsett vad det är på för djur och om jag känner det eller inte :)
På mina väggar har jag bara bilder på mina älsklingar. Det skulle kanske kunna hända att jag sätter upp en bild på typ en blomma eller något om jag är extra nöjd med den, men andras djur.. Nja. Jag vill att mitt rum ska vara personligt. 
Mvh Ida
www.krusfoto.se

Själv har jag bara bilder på egna samt f.d. hästar/djur. Men har blivit mer och mer sugen på att fota lite ovanligare bilder i svartvitt och sätta upp.. Har en drös men de duger inte.
Är nog väldigt egoistisk, gillar inte tanken på att en bild på någon annans häst ska sitta på min vägg 
Har foton på mina egna älsklingar + endel andra bilder jag är nöjd med, men då snarare lite mer annorlunda portfoliobilder än tävlingsbilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har just nu endast några mycket få bilder på hästar som jag endast känner och som jag känt sen de föddes.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Jag har bara en bild upphängd i mitt rum som jag har fotat, och den är egentligen rätt så ful.
Det är en riktig närbild på en urblommad maskros som är i S/V

Inramade bilder har jag bara på min egna älskling men på mina garderober har jag huuur många bilder i s/v som helst uppsatta, däribland lite bilder på natur etc jag blivit nöjd med. Men jag skulle inte kunna sätta upp på någon annans djur…
Har bara bilder på mina egna älsklingar upphängda (det vill säga Nicolaj och Herkules) :D

Hade förut två porträtt, ett på min morfar+merchya, den har han dock fått så nu finns bara det på min syster (hi mom i'm feeling cold). Sedan har jag en bild på mig och King, samt en bild på King & ett par Russin bilder i 10x15. Annars har jag min "inspirationsvägg" vid skrivbordet med lite blandade bilder, där finns typ 2 som jag har tagit när jag var 7-8 

Vad smart med en inspirationsvägg! Det kanske man skulle ta och fixa…
Jag har bara bilder på min medryttarhäst, min egna och hästar jag tidigare haft hand om, och då har inte jag själv fotat alla utan mina kompisar har även fotat endel av dem, och sedan har jag hängt upp dem jag gillar bäst.
lite skrytbilder måste man ju ha såklart ;)
Just nu har jag inte en enda bild, som jag fotat, på väggen. Illa. Fast jag kan väl inte direkt påstå att de hänger så mycket bilder på min vägg över huvud taget (bara en, föreställande Opera House och Sydney Harbour Bridge). Men jag har skickat efter lite kort, som torde komma idag, och som jag tänkt sätta upp på väggen. Det är enbart lite mer konstnärliga bilder och inte alls bilder som har anknytning till någon jag känner eller liknande.
http://www.regret-nothing.com
Jag håller på att fixa som en "tapet" av bilder i ett format lite mindre en A4 till mitt snetak, som är ganska stort.. Där tänker jag ha alla olika sorters bilder, men bara några hästbilder som jag är riktigt riktigt nöjd med, och då inte bara att jag har fått en skarp bild med fina kontraster på en häst som hoppar ett hinder, utan lite mer "experimenterade" bilder. Dock har jag inramade foton på mina älsklingar (människor såsom djur) på övriga väggar och i hyllor o.s.v.