Ny medarbetare sökes
Finns det någon som känner att de skulle vilja hjälpa till och driva sajten just nu?
Jobbet inkluderar:
- Hantera inlägg (låsa, ta bort, ändra, flytta)
- Skriva artiklar
- Svara på medlemmars frågor
- Vara aktiv och vara en god förebild
Du ska vara aktiv på Hästfoto iFokus samt ha kunskap om ämnet.
Skriv och tala om om varför du vill vara Medarbetare, berätta lite om dig själv - antingen här i tråden eller till mig via PM.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hej!
Jag är intresserad! Har länge hållt på med foto speciellt hästfoto. Vore kul att ta del av sajten som Medarbetare, då jag varje dag är inne här.
Vet dock inte vad jag mer ska skriva om mig själv, men som sagt är jag intresserad 
Jag är intresserad, men hinenr itne skriva så mycket nu så jag skickar ett PM imorron
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Även jag är intresserad! :) Har ett stort intresse av hästfoto, startar troligtvis förtag 2010 och har förhoppningvis lite och tillföra, artiklar :)
Fler? :)
Skulle väldigt gärna men har inte alls tiden tyvärr. Hoppas du hittar någon superb. :)
Även jag hade gärna varit med men jag har fullt upp med annat just nu så tror inte jag hade hunnit med det men hoppas ni hittar en passande 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Tror jag skulle va intresserad. anna, du har väl följt min bdb ett tag så du vet väl de mesta om mig och min fotografering :P
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus
Jag är inte intresserad men jag undrar bara om det egentligen finns nån speciell åldersgräns för att bli Medarbetare?
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Kul med många intresserade!
Bestämmer mig i helgen :)
Men Anna, du är väl 16? Behöver man inte vara 18 för att vara Sajtvärd?
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#11 Du kan PMa mig om du undrar något ang min ålder, så svarar jag gärna.