Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 553 ggr
IdaL
0

30x45 förstoringar?

Hej!

Har nu fått 2st beställningar på 30x45cm förstoringar men jag har aldrig sålt sådana förut så jag hörde med Anna (attlid på iFokus) och hon sa att förra gången la dom den utanför dörren i deras lägenhet men nu är det ju så att jag bor i en villa så min fråga är ju hur har ni som bort i hus fått hem detta? det går ju inte ner i brevlådan precis.

LindaKarlstrom
0

Jag beställde två förstoringar på 50x70cm som jag fick idag! I postlådan :o)

Crimson skickar förstoringar ihoprullade i en papprulle i en fyrkanting, avlång kartong, då går i alla fall en bit av fotot ner i postlådan. :)

En gång har jag även hämtat förstoringar hos posten.

IdaL
0

#1 Jag beställer fårn fujidirekt och enligt Anna så kommer dom i stora papp kuvert ;) Kanske man får en postavi då?

superboy77
0

När man gör beställningen åt kunden sätter man väl kunden som mottagare?

LindaKarlstrom
0

#3. Jag sätter aldrig kunden som mottagare då jag vill kunna kontrollera innehållet efter ev. fel innan leverans. :)

Lagerquist
0

#2 Mina ställde de på verandan! Brevlådan är en bit bort från huset så det var ju snällt att de körde hem paketet istället för att ställa den utanför brevlådan, de brukar nog tänka efter var det är mest utsatt för regn etc. Flört

Mari
0

Får sakerna inte plats i brevlådan så får man ju et brev dagen efter om att man får åka och hämta paketet vid närmaste ställe, så har det alltid vart här :) Bor i villa och inget paket har lämnats utanför någon gång.

Eller jo en gång så knackade de på dörren och lämnade paketet så eftersom det inte fick plats :) När vi inte vart hemma så har vi fått hätmaut det senare bara

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Lueur
0

Jag bor i hus och som #6 säger så får man hämta ut dom ;)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Kattapult
0

Jag bor också i ett hus, men för mig ställde de den vid brevlådan.

NettanLindholm
0

vi brukar också få hämta ut på posten de vi har beställt om de inte får plats i brevlådan :)

IdaL
0

Tack för svaren allihopa nu blev jag lite klokare :)

#2 Jag gör som #3 säger, tar hem bilden och kollar att allt är som det ska och tar fakturan själv ;)

Pandy
0

Mina 40x60 kommer i brevlådan ihop rullad i en tjock pappersrulle.