Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 687 ggr
MiniMorr
0

Förbaskade tjuvar!

Maste bara fa skriva av mig - kan inte första hur folk kan vara sa fräcka (borde egentligen veta bättre, men dum som man är tror man ju alltid det bästa om folk): fotade pa en utställning förra helgen (22.8), satt med bilderna hela förra veckan för att identifiera och vattenmärka dem. Laddade upp dem i förrgar - idag märker jag att ett par har redan stulits!

Tva dagar fick de vara uppe innan nagon hann med att sno dem och sätta upp dem pa sin egen sida! Tva dagar! Satt de och väntade pa att de skulle komma upp eller vad?

Grrrrrrrr!! Blir sa förbaskat sur!!! Det minsta de kunde göra, eftersom de är "vän till en vän", vore väl ända att fraga först om de fick användas, men inte!

Far väl försöka se det positiva i det hela - det blir ju gratis reklam eftersom de är vattenmärkta, men ända! Imorgon ska jag knapa ihop ett ganska surt mejl och skicka, far se vad som händer….

-Jenny

Mari
0

Känner igen det där… Hoppas du får en förlåtelse tillbaka och inte något elakt som jag senast fick.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Monday
0

Sånt är aldrig kul.. Men det borde ju inte vara några problem att få dom att ta bort bilderna, berätta bara för dom vad lagen säger!

http://www.regret-nothing.com

Tislan
0

Jag upptäckte på en sida, en tjej hade kommenterat mina bilder, det var lite trevligt, sen gick jag in på hennes sida, några dagar senare, där finns 5 av mina bilder som jag fotat, hon är klasskompis med min barndomsvän som jag visste vem hon var, hon hade varit på tävlingen som bilderna var tagna ifrån, problemet var det att jag hade inte märkt mina bilder då -.- typiskt, men jag bad henne att ta bort dem, att hon inte fick ha dem, hon hade bara kopierat dem, svart jag fick va * Hahah* jag anmälde henne flera gånger på just den sidan, ingenting har hänt och det har gått 3 månader sen dess, men det hade kanske varit en annan sak om hon skrivit att det var jag som fotat bilderna, men nej.

Dessutom hade en av henne kompisar frågat om hon fick ta bilden, apsolut! hade hon svarat, jag kunnde inte anmäla denne tjej, hon har gästlösen så det går inte.

Gaah, irriterande!

Magster
0

Låter verkligen inte kul. Oftast så brukar de med stulna bilder få veta detta då många andra känner igen de och säger till. Annars kan man inte göra mycket mer än att göra små bilder och sätta logga på.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.