Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 2264 ggr
Lagerquist
0

www.lovisalagerquist.webb.se

Nu är jag äntligen klar med hemsidan och allt ska fungera, kommentera gärna hur ni tycker det blev och vad som ska förbättras.

I vanlig ordning så är inte häst-delen klar ännu, men det är på G faktiskt :)

Anna
0

Trevlig och annorlunda sajt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

Väldigt tjusig, som vanligt! Det var bara den där lilla petitessen med tillbaka länken som du borde fixa, annars tycker jag den funkar prima. :)

http://www.regret-nothing.com

Lininaa
0

Supersnygg hemsida! Jag gillar verkligen hur du har lagt upp den, jag är dock inte så säker på om jag gillar gallerierna, men de var ändå helt okej.

Emelie-G
0

Kanonsnyggt!

camillaabrahamsson
0

Jättesnygg sida som står ut från mängden. Men jag tänkte lite på en sak: Gallerierna är rena guldgruvan för bildtjuvar eftersom det är stora bilder utan ©-tecken. Annars är sidan jättebra och bilderna underbara :)

Lagerquist
0

#1 Tack!
#2 Jo, jag ska försöka fixa det snart, när jag orkar 8>
#3 Tack, ja det är ju en smaksak ;)
#4 Tackar :)
#5 Ja absolut, men det är medvetet, och jag tycker inte om när det är copyright tecken som förstör bilden, dessutom bryr jag mig inte så mycket om när de stjäl, det är bara pinsamt för de själva, de flesta räknar jag med är ärliga personer som enbart vill se bilderna och inte copyright tecknet ^^

Malin-Trotsig
0

Som jag sagt, jättevacker hemsida. Längtar efter fler bilder…

Marija
0

Jättesnyggt Lovisa, verkligen!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

neonrosa
0

Mycket snyggt, men jag gillar nog den förra ännu mer!

Ellsa
0

Åh, väldigt fin!

Gillade förra gallerilösningen bättre dock.

Jojaton
0

Grymt snyggt! Men håller med Ellsa, den förra gallerilösningen var bättre.

Johanna - Instagram

ElinH
0

Hur snyggt som hellst! Jag tycker att ditt galleri är riktigt riktigt snyggt!

Hela sidan ser väldigt proffsig ut, bra jobbat!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lagerquist
0

Uppdatering!
Yes nu är hela hästdelen uppe!

Är inte riiiktigt nöjd med arkiv-länken, känns lite rörigt? Tips på hur det kan förbättras?

Marija
0

#13 Jättesnyggt. Din hemsida hör verkligen till en av mina favoriter!

Lagerquist
0

#14 Tack så jätte mycket! :)

[viciousy]
0

Kanon fint :)

Emelie-G
0

Kalasfint! Ang. arkivlänken, hur blir det om du centrerar den? Vet inte om det blir bättre, men det var det ändå sätter jag kom på som det kundes göra annorlunda på ;)

Anna
0

Tjusigt =)

annaattlid.se

Lagerquist
0

#16, #18 Tack!
#17 Hmm.. jag testade, men det blev inget vidare, nästan ännu rörigare 8D Nej, men jag tror det får vara, man hittar ju det man söker och det är ju inte arkivet man ska in på i första hand 8)

Lagerquist
0

Ingen uppdatering än nej, jag är lite dålig på det. Planerar dock att byta domän och i samma veva du byta layout. Det jag funderar lite på då är om jag ska ta den adressen som familjen haft sedan ett tag tillbaka; lagerquist.net (eftersom både lagerquist.com och .se var upptagna) eller om jag ska köpa en ny; lovisalagerquist.com/.se.

Jag vet inte riktigt själv faktiskt, för jag skulle vilja ha bara efternamnet men jag är lite sne till .net, hade föredragit .com eller .se, men nu går ju inte det … hade ett tag tänkt ha www.ll.com eller liknande men det kan ju missuppfattas som I'n väldigt lätt.

Så vad tycker ni?

Magster
0

Jag tycker du ska köpa en ny: lovisalagerquist.com :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

neonrosa
0

Håller med Maggan!

Lagerquist
0

Jag tycker du ska välja .net eftersom du ju då kunde få det gratis.

Btw, så är sidan jättesnygg! Men det vet du redan att jag tycker Glad

Lagerquist
0

Hahaha 8D
Det var ellinor som skrev ovan för er information, (hon "råkade" vara inne på min….)

Magster
0

#24 Fjeu, jag trodde att du blivit schizofren där ett tag xD

Medarbetare på Hästfoto.

Lagerquist
0

#25 haha nejdå, ellinor snodde mitt account 8D

Lagerquist
0

**UPPDATERING
**Ny layout, ska funka felfritt i både IE och Firefox, även om den är lite lite bättre anpassad i Firefox. Kan vara lite seg, men det får ni ha överseende med.
Så vad tycker ni? :)

Lagerquist
0

Kan tillägga att de enda gallerier som fungerar är Resor>Köpenhamn och då endast 3 bilder, samt Hästar>Arkiv>Vaxholm

Anna
0

Skitsnyggt som vanligt Lovisa :)

annaattlid.se

Lagerquist
0

Åh va kul, tack :D

Marija
0

Ja, verkligen jättefint!

Jojaton
0

Snyggt :D

Johanna - Instagram

Lagerquist
0

**Uppdatering
**Alla gallerier förutom ridsport är uppdaterade nu =) Har ändrat lite småsaker, är det något som inte funkar så säg till!

& Jag har problem med länken "startsidan" när man klickar på den efter att ha varit någon annan stans så öppnas den i nytt fönster och reklamskylten kommer fram, oerhört irriterande, detta har fungerat felfritt förut och jag förstår verkligen inte vad som gått fel! Om någon kommer på det så säg gärna till ;)

Magster
0

Galleriet ser felfritt ut iaf, gillar din layout mycket! Så stilren och enkel. :)

Medarbetare på Hästfoto.

Lagerquist
0

Uppdaterad!

Jag har ju länge velat rikta in mig lite på hästfoto men ändå inte och nu tror jag att jag funnit min balans Skrattande Det nya är alltså att jag har en portfolio-del och en häst-del (kodad utav Monday-Ellinor). Vad tycker ni om det? Är det för rörigt eller fungerar det bra, är det något som ska förbättras etc. etc.
Den gamla delen är inte ändrad på något sätt mer än att hästdelarna har tagits bort.

Invisible
0

Jättesnyggt!  BTW, hur mycket kostar det att skapa sig en egen hemsida?

Lagerquist
0

Tack!
Jag har min gratis på freewebs.com och kodar själv i anteckningar. (Förutom hästdelen då som jag bytte till mig från Ellinor). Det kan alltså kosta allt från 0 till flera tusen kronor, beroende på hur man väljer att göra Glad

Marija
0

Riktigt snyggt som vanligt Lovisa Glad

Finns det någon länk för att komma tillbaka till första sidan (där man väljer portfolio/häst)?

Lagerquist
0

Kul att det gillas! (cred till Ellinor)
Hehe nej juste, det var det jag (eller ellinor) skulle fixa, men det är på G iaf! Glad

Hedlundskan
0

Riktigt fin hemsida! Flört

Magster
0

Tycker den är riktigt snygg och stilren! Den sticker ut ur mängden :)

Medarbetare på Hästfoto.

Lagerquist
0

Ny layout!

Vad tycker ni? Några buggar? En del av bilderna i portfolion ska bytas ut när jag kommer hem. Glad

isabelle_
0

Jätte fin Lovisa! Inget negativt än, Ska fortsätta klicka lite :)

isabelle_
0

Du har blandat ihop den på svenska & engelska på första sidan:P

isabelle_
0

Alltså den svenska länkar -> Engelska och tvärtom

Lagerquist
0

På första första sidan vid portfolio/equine? För mig är det rätt där iaf!

isabelle_
0

#46 Ja, konstigt, Det är tvärtom för mig.

Anna
0

Samma för mig, klickar jag på portfolio kommer jag till en engelsk sida, klickar jag på equine kommer jag till en svensk. Ska det vara så?

annaattlid.se

Lagerquist
0

Jaha, ja länkarna står på engeleska portfolio heter portofolio även på engeleska, och hästsidan är på svenska Flört

Metinia
0

Jag är lite fundersam till att ena delen av sidan är på engelska och andra på svenska, men det funkar. Jag tycker om layouten, den är snygg och lätt att hitta. Jag gillar en väldigt mycket att du har delat upp det i en "vanlig" portfolio-del och i en häst-del där du har lite tjänster och annat, snyggt gjort. Däremot saknar jag en länk så man kommer tillbaka till den allra första sidan där man väljer om man vill till den "vanliga" delen eller till hästdelen, lite irriterande att man måste ladda om hela sidan.

Lagerquist
0

#50 Att den är på engelska och svenska är helt enkelt av den enkla anledningen att jag vill kunna nå ut till även engelskspråkiga med min portfoliodel och jag är för lat för att göra den på både svenska och engelska (vilket jag hade tidigare). Däremot är det enbart svenska kunder som besöker min hästsida och därför är den på svenska. Så det tänker jag nog inte ändra, men bra att du påpekar.

Har funderat på den länken också, kanske dyker upp någon gång, men har aldrig haft det innan och inte sett något behov men vi får se Cool

Anna
0

#49 Blev bara förvirrad att huvudlänken hette equine (engelska) när sidan var på svenska… :)

annaattlid.se

Lagerquist
0

Okej,

Håller på med ny layout… igen. Denna är dock här för att stanna. Tänkte dock för en gångs skull införa lite länkbyten. Så ni som är intresserade skriv här Flört

IdaL
0

Jag gör gärna ett länkbyte med dig Lovisa Skrattande

Den nya layouten är super snygg stör mig dock att det är scrollers på båda sidorna. På framsidan är även portfolio/… lite över din överskrift.

Eostra
0

Jag gör gärna ett länkbyte, hannaverheyen.webb.se. Uppdaterar just nu dock. Tungan ute

IdaSH
0

Jag vill gärna göra ett länkbyte :)
www.krusfoto.se

Mvh Ida

www.krusfoto.se

ElinSvensson
0

jag är också intresserad av länkbyte! :)

www.elinsvensson.webb.se

Lagerquist
0

#54-#57 Skriver upp er Flört

IdaL
0

#58 Lägger till dig senare under dagen också :)

ElinSvensson
0

#58 har skrivit upp dig nu Flört

IdaSH
0

#58 Du är uppskriven på min hemsida =)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Eostra
0

#58 Ska också strax skriva upp dig :)

IdaL
0

Bara en grej. Jag hittar inte till dina länkar på din hemsida, vad hittar man dom? Cool

Lagerquist
0

#63 De kommer med nya layouten.

[EmiliaHann]
0

Jag gör gärna ett länkbyte, om du inte har fullt :)
www.emiliahann.se

Lagerquist
0

**Uppdatering!
**Ny hästddel! Förvisso ganska gammal men jag har glömt presentera den här haha, vill bara dubbelkolla så att allt ser bra ut i samtliga webbläsare och skärmstorlekar, säg till om det är något som krånglar!