Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 552 ggr
Hundvalp
0

Canon EOS 350D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni om denna kamera? Visa gärna bilder om ni vill.. Jag fyller ju snart år så.. Jag såg en på blocket för ett väldigt bra pris & det ingår:

Canon EOS 350D med original kartong, laddare, manual, PC sladd 3000:-

Sigma 18-200mm 1:3.5-6.3 2200:-

Canon zoom lens EF 75-300 1:4-5.6 ||| 2000:-
Använd 2 ggr

Lowepro väska 500:-

Är det ett bra pris tycker ni?

Mari
0

Jag tycker att det är ett riktigt bra pris :) Fast undrar hur mkt bilder som är tagen med den? Förhoppningsvis håller den ett bra tag till :)

Jag hade en sådan kamera som min första systemare, riktigt bra att lära sig med :) Nu har min lillesyster den och lär sig.

Jag har tagit massor med bilder, om du kollar min hemsida på portfolio så är det alla bilder där förutom den med svart/vita katten och tjejen bakom gallret som är tagen med min 350D om jag minns rätt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

superboy77
0

Jag gav 3000:- för min EOS 1000D så jag tycker att priset på kamerahuset är för högt. För de pengarna kan du få en 20D som är bra mycket bättre.

När det gäller zoom-objektivet så kan man få ett begagnat 55-250 IS för den pengen. Det har bildstabilisator vilket är väldigt trevligt.

Sigmat vet jag inget om men de där superzoomarna brukar vara mjuka i skärpan. Jag gav 1000:- för ett 18-55 IS och det ger väldigt skarpa fina bilder.

Så jag tycker inte att det är prisvärt.

Hundvalp
0

#1 - Ska titta :) Ska fråga pappa om denna kameran & så kanske vi ska mejla till honom så att vi kan få reda på hur många bilder som är tagna med den.

#2 - Okej

Med allt detta i så kostar det 3000:- Även med objektiven m.m