Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 481 ggr
IdaL
0

Kritik: Russ-porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag skulle vilja ha kritik på detta porträttet som jag tog av mitt russ Sweety. Kortet är helt oredigerat förutom att jag har beskurit det lite och redigerat bort en tråd.

Jag gillar bilden mycket eftersom jag tycker om ögat och att kortet speglar hennes personlighet lite och de här "Vild" på grimman och den fluffiga pannluggen, det är verkligen hon liksom.

IdaL
0

Jag lägger in en bonus bild som jag också gärna vill ha kritik på. Det är en smaksaks bild och detalj bild men vill veta vad ni tycker om den.

emmahagstrom
0

#0. var superfin! Gillar att den liksom tittar rakt på en och det var supermysigt ljus.

#1. Faller mig inte i smaken för jag fattar inte vad det föreställer…

IdaL
0

#2 Tack så mycket. Vad gäller #1 är det vad som är meningen, lite abstrakt fotografi.

emmahagstrom
0

#3 Jo jag förstår tanken men personligen vill jag kunna koppla den till något, annars säger den mig ingenting. Men som du tidigare nämt, en smaksak :)

Juicy
0

#0 Bra uttryck och trevligt ljus. Dock lite dassiga färger, vilket sänker helhetsintrycket av bilden.

#1 Gillar abstrakta bilder, men den här föll mig inte i smaken.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Eostra
0

#0 Den gillade jag! Härligt uttryck, och vild-texten är lixom pricken över i:et.  Glad

#1 Fin i sig, men att man inte riktigt ser vad det föreställer gör den lite obekväm att se på.

[hilevij]
0

Jag skulle vilja se 2:an i orginal också.

IdaL
0

Självklart, här kommer #1 i orginal

[hilevij]
0

Jag älskar den! :D Bilden var mycket bättre i orginalet, det känns som att man kommer närmare och man kan nästan känna häst lukten. Bra jobbat <33

IdaL
0

#9 Tack så mycket Skrattande

denisesalomonsson
0

jag tycker den var härlig i s/v!

Gillar porträttbilden också!