Kritik: Bildretuchering
Har fixat till lite halv danna bilder :) Är rätt nöjd, vill veta vad ni tycker, lägger upp både orginal och retucherade! :)
(bild 1: Arabiskt Fullblod)

Jag har använt mig av Brightness/contrast och Hue/saturation samt airbrusch endast :)
Tvåan gillade jag, jättesnyggt! 
I trean syns det ganska tydligt att du klonat på huvudet och halsen och det bakre bakbenet ser lite onaturligt ut.

Min favorit var sista, både att jag älskar gotlandsruss och bilden :P Du är min nya photoshop-idol! Haha, den var ändrad så mycket men ser så verklig ut :D
Älskar den första, riktigt bra jobbat!
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Första var riktigt snygg! Fast jag skulle nog nästan velat ha lite mer detaljer i ögat. Andra var också bra, fast tilltalade mig inte lika mycket. Sista var riktigt snyggt fixat med ögat! Men man ser tyvärr rätt tydligt att du klonat bort träns och lina.
http://www.regret-nothing.com

Tack allihopa, det är jätte kul att ni är ärliga och säger vad ni tycker ! :)
Det är också kul att ni tycker om bilderna så vet man att man inte är helt värdelös! ;)
/Emelie
Första bilden var riktigt snygg men att du tog bort detaljer i ögat gillar jag inte det blev mindre liv i bilden nu.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Förta bilden var bäst men som de andra säger få tillbaka glimten i ögat ;) Annars gillade jag den andra, men se till att mulen inte försvinner!
Hakuna matata!
wow, första bilden var superfin! 
Vad duktig du är! På första bilden tycker jag att halsen och manen är lite för svart, det hade varit bättre om manen skiljde sig lite från bakgrunden!

Återigen tack! :) Jag ska tänka på det där med ögonen när jag pillar med bilder nästa gång! :)
Jag har även fixat en liten fotoblogg…spana gärna in den! :) Den kommer uppdateras rätt ofta.

Vilket Photoshop använder du? Jag tänkte själv prova, har 6.0 men jag hittar inte de verktyg du sa att du använde. ;)

jag har Photoshop CS2 :) det är intensitet/kontrast? Det kanske står på engelska? ;D