Beställt nytt objektiv!
Nu har jag äntligen skickat iväg ordern på Cyberphoto på objektivet,Tamron 70-200mm f/2,8. Egentligen skulle jag köpt ett nytt hus först, Men då kameran utgick i lager satsade jag på detta objektiv istället och ska köpa huset i vår/sommar. Den skickades iväg idag så jag hoppas att det hinner komma innan helgen! Nu är jag lycklig och längtar tills paketet ska anlända!**
Var tvungen att skriva av mig! Testbilder kommer om jag hinner få det innan helgen då jag ska fota tävling i ridhus om det hinner komma ;)**
Åh, fett med kul! :D
Åååh, nu är jag avundsjuk! Vill också ha ett sånt eller ev Sigmas motsvarighet.
Måste fråga; vad var det som fick dig att välja Tamron och inte Sigma?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#2 Jag valde Tamron då jag har en del kompisar här via HF som Micka & IdaSH, och dom är väldigt nöjda med det. Sedan var det också att det skiljde inte mycket bara lite pengar på dom, samt att jag tycker testbilderna med Tamronen i jämförelse med ett Canon & Sigmat, verkade bättre.
Jag nästan hoppar av lycka just nu (!!)
Vad kul, hoppas du blir lika nöjd som jag är med objektivet 
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

I'm sure i will be 
Oh, avisX)
Längtar efter att få se testbilderna:D
Du kan ju komma hit och testa det om du vill sen Isabelle… 

Micka, Jag kommer på direkten så fort jag öppnar paketet
Kommer väl på fredag, och jag åker iväg på Konfa-läger så att jag kommer få testa det på söndag för jag "rymmer" från lägret, höhö..

Nu har jag det i mina händer!! Så stort & skönt. Känns som D60 är en liten kompakt,hehe.. Men jag älskar det redan. Hoppade till i skolan och gjorde MITT OBJEKTIV HAR KOMMIT och sjöng.. ASG! Bad Mormor hämta mig från skolan så hämtade jag det. Fodralet till objektivet är massivt, större än min kameraväska. Fick en marschoklad av Cyberphoto med. Awesome leverans! 1,5 dag (!) Rekommenderar dom, bilder kommer!
#10 Vad roligt. Kände detsamma när jag fick hem mitt Sigma 70-200/2.8 - D60'n kändes genast pytteliten..
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Hmm, inne på foto skrev du att det inte var 2.8? :p

#13 Jag skrev att det inte var Nikon med VR :P
#14 Deklol frågade om det var 2.8an med VR och vad det kostade och du svarade att det inte var det.
Om man ska vara petig. 

#15 Han frågade om 2,8 med VR, Alltså Nikon orginal. Då svarade jag: Nej,Tamron. Vilket är korrekt då det inte är Nikon med VR..
#16 Jahaa, hade för bråttom då jag läste märker jag. :p Anyway, grattis till köpet och hoppas du blir nöjd!

#17 Haha, Tack så mycket!

Imorgon blir det första tävlingen med objektivet!
Oh, spännande :D
Roligt med ett så ljusstarkt! Måste jag också införskaffa, till min Pentax-älskling! Hoppas vi får se lite ridhusbilder från i morn?

Höhö, Dom kommer. Nu är jag hemma iaf. Det var ganska mörkt ändå, Så fick höja iso till 1200, slutartid runt 1/120 & bländare f/2,8. Men ändå lite mörka bilder. Aja, ska inte klaga dom blir bättre än med det förra objektivet.