Vad ska jag köpa?
Jag har ett presentkort på NetonNet för ~4500;- och jag vet absolut inte vad jag ska köpa. Jag har det mesta jag behöver och lite köp panik har utbrytit. Vad tror ni jag kan köpa? Eller ska jag spara tills jag har råd med en D300s?
Utrustning.
Nikon D60
Tamron 70-200mm
Nikkor 55-200mm
Nikkor 18-55mm
Nikkor 50mm
Nikon orginalväska
Stativ
Motljusskydd.
Fjärrutlösare
Diverse rengöringssaker
Sammanlagt minne: 11GB
Och saker jag inte kommer på…
Jag vill gärna ha ett macro,men mitt tele (ljusstarka Tamronen) duger bra. Men jag vet inte i huvudtaget vad jag behöver. En ny kameraväska vore väl bra då jag inte får plats med allt i den nuvarande. Ni får jätte gärna skriva vad ni skulle köpa för då får jag inspiration

Är också i behov av ny dator eventuellt så om ni har någon dator att rekommendera,skriv! Jag har dock extern hårddisk.
Summan får stiga över 4500;-
Jag hade nog fortsatt spara tills jag hade råd med något jag verkligen ville ha, som i ditt fall en D300s.
Mvh Ida
www.krusfoto.se

#2 Haha, du vet hur mycket jag vill ha den ellerhur?
#3 Haha jo, det vet jag ju också.
Men jag hade gjort så själv.
Mvh Ida
www.krusfoto.se
Jag tycker du ska spara till en D300s 
Spara! Du kommer ångra dig om du köper något du egentligen inte behöver.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

jag tycker helt klart att du ska spara till något du verkligen behöver/vill ha och inte köpa för köpandets skull =)
Så dator eller D300s låter som saker att spara till =)

Jag ska spara istället! Haha,tack ändå.
Har två datorer. En halvseg Acer Aspire 5630 som vi ska installera om allt på enligt bror nu som jag tjatat länge om, samt att min andra dator (en stationär, bygge av bror) som Windows ännu inte är aktiverat på ska aktiveras!
Minneskort och batterier? En bra skrivare?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#9 Batterier ja, Bra skrivare har jag samt minnesplats för 11 GB med alla minneskort i SD form..