Kritik på logga??
Har ni lust och tid att ge kritik på min egenproducerade logga som tagit några år… (tänk bara på att jag är riktigt nybörjare i photoshop.) 

Bra jobbat. Jag är lika vilse i PS som en pingvin i djungeln så jag vet hur knepigt det är. Ett tips vore att skriva webbadressen med ett tydligare typsnitt så man verkligen ser vad det står 
/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"
Jo, det är kanske sant. Det är ju så tråkigt bara med de vanliga typsnintten. Tips på vilket typsnitt som vore bättre?? (och samtidigt snyggt…)

Jag har ju helt kärat ner mig i typsnittet Trajan Pro som tyvärr nog endast finns i nyare versioner av Windows. Du kan se hur det ser ut på min hemsida, rubrikerna samt menyn är skriven med det typsnittet. Annars är det bara att pröva sig fram.
/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"
Tittade in på din hemsida och WOW vilka bilder!!!!
Det var just det somjag fick kommentar på, att den blir svårläst med det teckensnittet.
Nu har jag Stall Ekbacken och i harmoni.. med samma typsnitt och www-adressen i Trajan pro.
Ser det bättre ut??

Nu är den skitsnygg! Perfekt!
Tackar!!!
Kan jag förbättra nåt mer??
Tack!!!! Ska suuuga på den ett tag innan jag hetl bestämmer mig…
Tack alla för kommentarer!!! Guld värt!
Det är en jätteläcker logga, men texten är inte centrerad vilket stör mig rätt mycket. Flytta texten under hästen så att det är lika mycket utrymme på båda sidor, sen är den perfekt. 
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."