Canon EOS 450D?
Hej!
Vet inte om jag la detta under rätt "flik" men det är första ggn jag skriver ett inlägg, så inte lätt att veta :)
Har funderat på att önska mig en Canon EOS 450D i julklapp, undrar bara om någon med en sådan kamera kan visa lite exempelbilder? :) Kan vara porträtt, närbilder.. vad som helst! :)
Säg gärna om du använder nåt objektiv också, och sen kan du säga vad du tkr om kameran, ifall du trivs med den osv! :)
Denna kameran är jätte bra tycker jag, själv så vet jag inte så mycket om denna kameran. Men jag har provat den några gånger och jag trivs med den, men själv så är det ingen kamera för mig. Jag fotade då med 18-55mm

Har lånat denna kameran några gånger innan jag bestämde mig för Nikon systemet. Kameran är väl bra, både i det manuella och auto. Jag använde ett flertal objektiv då jag använde den men har inga bilder kvar tyvär. Kameran är bättre i ergonimen är Canon EOS 1000D som känns lite plastigare. Egentligen spelar det ingen roll vilken kamera som tagit bilderna då du ska ta dom, Det är egentligen inte kameran som gör det utan fotografen. Men du har gjort ett bra val av hus då detta huset's knappar sitter väldigt bra till.
Kika också Canon EOS 500D, På Cyberphoto är det just nu en kampanj så du får blixt eller batterigrepp för en krona till. 500D är lite skönare tycker jag fast det inte är någon vidare skillnad. 1000D har väl sina fördelar den också men känns väldigt plastig.
Tack för tipsen :) Har hört massa bra om den faktiskt :)
Mina päron är inte miljonärer heller, och tyckte att 450D kanske verkade prisvärd. :)
Fortsätt kommentera! Betygsätt också 1-10 :) Vill verkligen veta vad andra tycker innan jag bestämmer mig! :D
Jag har en 450D och är supernöjd. Jag har nästan inga bilder på den här datorn men jag kan nog trolla fram en iaf. :)