Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 636 ggr
SofieDahlberg
0

Kritik: Löshoppning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna bilden när vi löshoppade nordsvenskarna Cool, Gullborg och Mille. Mille på bilden, och jag tycker den blev ganska bra, det är ju dock en smaksak. Vad tycker ni?

Lozzan
0

Jag tycker att ljuset är väldigt härligt. Synd på staketet och tränset. Stör mig även lite på vinkeln då magen ser ganska stor ut.
Hästens position och manen som flyger är helt fantastisk. =)

Sanni
0

#0 Snygg bild! Tycker att staketet och kvistarna (eller vad det nu sen är) vid hästens halls stör. Huvudet ser litet ut så vinkeln skulle ha kunnat vara annan. Annörs tycker jag mycket om bilden! :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Metinia
0

Jag tycker att bilden är helt underbar! Älskar vinkeln, skärpan, ljuset och färgerna! Jättehärlig actionbild som man blir riktigt glad av att se på för den är så fylld av energi samtidigt som den har så otroligt fint ljus!

[hilevij]
0

Underbar bild, jag tycker att det var väldigt snyggt med vitt staket där, det ger lite mer naturligt intryck, och det känns inte direkt som att du har suttit och mixtrat bort varenda lilla störande intryck från bilden, så låt det vara kvar.

JenRode
0

väldigt fin bild och häst! själv tycker jag dock att bakifrån när en häst hoppar i regel inte blir så bra.. men det är ju olika från person till person.. :)