Kritik - redigerad bild
Redigerade en gammal bild jag hittade. Tänkte att jag aldrig skulle klara det, men blev ganska nöjd!
Jag vet att man ser ganska bra att staketerna är klonade bort men det var andra bilden jag klonat. Grimman vågade jag inte ens röra i! :)
Använde programmet på www.pixlr.com, då jag inte har photoshop eller någon annan redigerinsprogram.
Har någon att ge kritik av redigeringen? Tack! :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Jisses vad duktig du är!
Jag hade aldrig kunnat ana hur mycket trådar det var ivägen när jag kollade på den redigerade bilden först 
Riktigt bra jobbat!
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

OJ! Jösses va du är duktig!! :P
håller med #1, trodde det var någon tråd bak vid träden, så många trådar hade jag aldrig trott det skulle va!
Jätteduktig! :)
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
Bara sååå grymt snyggt! Hur lång tid tog det att göra bilden?
Jag tycker inte att det gjorde något att du lät grimman vara kvar, det var faktiskt lika bra. För hade du inte riktigt lyckats så hade hela bilden blivit sämre och jag anser inte att grimman stör. Den snarare spär på känslan av att det är en busig och livlig häst som ser ut att springa i en stor hage. (Btw snyggt att du tänkte på att ta bort vägen helt så att hagen ser större ut och så det inte ser konstigt ut utan staket)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
håller med #2 !
Hade absolut aaldrig anat att det var SÅ mycket trådar över hela bilden. väldigt bra jobbat!
jag menade #2 såklart 
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
Tack alla! 
#5 Tog kanske 2 timmar. Är inte helt säker :P
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#8: Oj, bara två timmar, det var inte alls mycket för den stora förändring du gjort, eller jag tycker inte att det var lång tid i alla fall. Bra jobbat! :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Oj, det var riktigt duktigt jobbat! Visst ser man lite svagt att det är klonat, mest på hårremmen men absolut itne så mycket. 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.