Veckans fråga?
Vad har hänt med veckans fråga? Har den lagts ner? Synd i så fall, för jag tycker att den var väldigt rolig faktiskt och jag tycker om att svara på sådana frågor, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Håller med !
Saknar även jag "veckans fråga" :)

Tror mest saken är den att den är rätt tidskrävande - svårt att komma på bra frågor som har diskussionsämne, inte bara frågor i stil med "Vad har du för kamera". Alla som jobbar med sajten har också haft rätt fullt upp nu i höst så det har väl inte kommit i först hand, men om intresset håller i sig så ska vi nog anstränga oss mer
Kul att ni uppskattar det!
Om ni behöver förslag på frågor så hjälper jag gärna till med det. Jag kommer på mig själv rätt ofta med att komma på frågor som jag vill ställa här och få svar på, både sådana som är lite mindre diskussion på och andra som det skulle kunna bli ganska mycket diskussion på. Det är bara det att jag i slutändan aldrig orkar ställa frågorna själv, ;)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#3 Det vore toppen! Du kan väl PM:a dem till mig eller valfri Medarbetare? 
#4: Visst, kan PM:a lite frågor så fort jag har hunnit skriva ner några, ;). Ska bli härligt att det kommer igång igen, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Tips på frågor är väl välkomna, PMa någon av oss som jobbar med sajten med dem bara! 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.