Resultat fototävling #75
Tråkigt nog var det inte heller på denna fototävling så många bidrag. Men som tur va va de som kom in mycket fina! Så efter lite funderingar kom jag fram till detta:
På tredje plats Tislan **bild **Ja vem kan inte säga att en bild på medeltidens spel inte får en att tänka på rikedomen i guld och skatter som då kämpades för från ryggen på en häst. Tyvärr tycker jag att det är synd att hästen inte ser så till freds ut med situationen. Men annars en härlig bild med mkt fart.
På andra plats Emmahagstrom bild
Även denna bild ger en stor känsla av just det rikedomen att ha hästen som sin vän. Inte bara rikedomen och äran att vinna en tävling, utan rikedomen att vinna den tillsammans, tillsammans med Hästen. Mycket fin bild med känsla.
På första plats Juicy bild Denna bilden gillade jag direkt. Den ger verkligen känslan av rikedomen i hästen som vän. Den gyllende "färgen" över fotografiet skapar ännu mer känsla av rikedom och det tilltalade mig skarpt. Fantastiskt fin, Grattis!
Jag säger Grattis till "vinnarna" och tack för fina bidrag, och lämnar nu över äran att komma på ett nytt tema till en ny fototävling till: JUICY
MVH Sofia Hedman
Jättefin vinnarbild, grattis till er alla!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Oj, tack! Ny fotoutmaning kommer imorgon. 
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Grattis!
http://www.regret-nothing.com
grattis!
Grattis!
Tack :)