Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 445 ggr
LindaKarlstrom
0

Kritik på kollage

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fotat otroligt lite på sista tiden, men då jag dressyrade med Banjo tidigare under förmiddagen orkade jag inte rida på min ridlektion i kväll, utan jag terroriserade dom andra med min kamera.

Är det bara min febriga, slutkörda hjärna som tycker om fotona, eller gör ni det oxå?

http://lindakarlstrom.blogg.se/images/2009/baronen-stor_60490252.jpg

På länken ovanför är dom i större format.

[hilevij]
0

Jag tyckte om bilderna jätte mycket, väldigt härlig känsla!

JenRode
0

jag gillade kollaget därför att det var annorlunda vinklar och motiv som du siktade på :)

Galoppfoto
0

De två översta föll mig inte så värst i smaken men det trejde understa - ÄLSKAR det Skrattande. Ngt med hästens hållning samt ljusskenet bakom örat. Jag smälte direkt.

/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"

LindaKarlstrom
0

Tack för era kommentarer! #3. Jag tycker väldigt mycket om det understa fotot! Trots att propotionerna ser helt fel ut pga att det är fotat med vidvinkel. Men jag tror det beror på att man ser ångan från hans svett i ljuset, hans uttryck (han ser nöjd ut) osv. som gör det :)

Galoppfoto
0

#4 Jag stör mig inte alls på att proportionerna blir fel, bilden är en fullträff. Tror faktiskt jag ska beställa den i större format när jag får lite mer pengar i plånboken Flört

www.ingaballar.blogg.se

LindaKarlstrom
0

#5. Seriöst? Förvånad Du som är min stora fotoidol här i sverige =P

Galoppfoto
0

#6 Yes. Jag hör av mig när lönen kommer. Hur stor du en utskrift av bilden skulle kunna bli? Med tanke på att bilden är fotad inomhus kanske det blir brusigt vid för stora bilder Glad. Haha, sen måste jag ju säga att du är ju en av de fotografer jag ser upp till mest för din inspiration och din mångsidighet. Keep it up!

www.ingaballar.blogg.se

LindaKarlstrom
0

#7. ISOt ligger bara på 500 så den är inte så hemskt brusig. Det största jag har prövat göra var 70x100cm, men den bilden var dock fotad i studo :) Kan skicka den över MSN så kan du ju se hur den ser ut och avgöra själv. linda.karlstrom@hotmail.com

Eostra
0

Ska vara ärlig nu, tror faktist du kan bättre. Ingen av bilderna tilltalade mig särskilt mycket, den nedersta var okej, men jag hade velat ha mer bakgrundoskärpa samt att hästen sett lite mer proportionerlig ut. Har som sagt sett bättre från dig. Intressant med lite olika vinklar, men nja, de föll mig inte i smaken. Kämpa vidare!

Galoppfoto
0

#8 Addat! 500 lät ju väldigt lågt men bara bra, vad hade du för bländare? Som sagt, vi kan ju prata pris och storlek på msn och inte kapa din tråd mer :)

www.ingaballar.blogg.se