Kritik: Hästbus
hej! Satt och kollade igenom bilderna på kameran, jag satt i stallet, och hör hur det dundrar i backen och hör även hur leran skvätter åt alla håll. Jag tar med mig kameran och försöker att få så många bilder som möjligt. Några blev bra, andra inte :P
Men de här 3 bilderna vill jag ha kritik på :) Jag vet att bakgrunden är rörig på alla bilder. Men jag kan tyvärr inte göra något åt det "/
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Någon ? :P
Medarbetare på Djurfoto
Verkligen ingen som har något att säga ? "/
Medarbetare på Djurfoto
Jag kan säga lite vad jag tycker :)
Bild 1: Hästen var lite mörk så du kanske kunde använda blixt på den… Var en ganska bra ögonblicksbild annars. Det ser lite ut som att hästen kommer ramla åt sidan men :D
Bild 2: Huvudet blev ju tyvärr lite suddigt och du kunde ha väntat med att den svarta hästen inte var direkt bakom. Annars var det bra taget med stegen på den bruna.
Tyvärr så blev det ju lite rörigt i bakgrunden på dom två första, men jag förstår att det inte är så lätt i en hage.
Bild 3: Du kunde kanske flytta hästen till ett annat ställe så det inte var så rörigt i bakgrunden. Det fanns inte så mycket luft på vänstra sidan om hästen… Annars var den väldigt fin. Hästen var vaken och glad.
Okej, tack 
Medarbetare på Djurfoto
Fina hästar också :D
Visst är de :D
Medarbetare på Djurfoto