elinsvensson.webb.se
Har inte lagt upp någon men nu kommer den.
Allt nytt och allt nästan klart förutom att en Portfolio ska upp. Få ta den imon eller tisdag, då jag redan har suttit för länge vid datorn 
Nå va tycker ni allihopa ? :)
Du vet redan vad jag tycker, skitsnyggt! Proffsigt och enkelt. Gillar menyn, startsidan är väldigt snygg och nyheterna/uppdateringarna är välplacerade.
La till en länk i huvudinlägget också!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tack ännu en gång! Precis vad jag var ute efter ;)
bra, glömde visst det 
Jättesnyggt somsagt! :) Färgerna passar super
Jag är ditt number one fan Elin, och jag kan bara säga att det blev skitsnyggt (y) Som jag har sagt trehundra gånger tidigare ;)
Som jag sa igår, sjukt snyggt! 
Mvh Ida
www.krusfoto.se

Tack Tack alla :D
Jag vet sara
men utan dina lektioner för ngt år sedan, hade jag ju inte kommit så långt ;)
Hahaha, eleven blir före läraren med sin hemsida </3 Illa!
Du var en trögfattad elev måste jag säga! Kan bero på en trögfattad lärare också……HEHE

hahaha, lär ju vara något sådant ;)
ska vi ta galleriet imon eller ? ;D

Vill ha lite länkbyten med, känns rätt tomt på just den fliken 
Duvet, jag jobbar imorgon (Y) Men vi kan nog ta det på kvällen! Fast jag ska klyva ved också……. ><

hahhahaha, jag ska fota ;)
och städa min garderob (u)

Supersnygg hemsida! Profsig och lättnavigerad.
Jag skulle också kunna tänka mig göra ett länkbyte :)
emmahagstrom.webb.se

#12 Visst, har lagt till dig nu :)
Snyggt Elin!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tack Anna! :)
Några fler som vill göra länkbyten ?
Jättefin hemsida :D Jag vill gärna göra ett länkbyte , lägger upp dej när du har svarat på detta ;)

Har lagt upp en hästportfolio nu!
Eftersom jag är så himla off när det gäller kodning, fick det bli detta hahaha! Vad det nu är för någonting.
Hur fungerar det för er? 
Det tar lite tid att ladda. Men bilderna är ju underbart snygga! Alla bilder är länkar tillbaka till hemsidan. Ska det vara så..?
Snygga bilder! Hade varit trevligt om man fick se dem i större storlek i t.ex. Lightbox.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

#18 Vet inte varför. Är inget sådant i kodningen, får kolla upp det
Och tack Katta!
#19 Jag vet inte hur många månader jag har försökt med ett sådant album, är inte tillräckligt smart, och har inget tålamod för sådant 
#20 Äsch då, det är inte särskilt svårt. Till och med jag fick det att fungera, och jag har dåligt tålamod när det gäller sånt. 
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

#21 haha, men jag följde till och med den här "guiden" som finns här på hästfoto, men utan framgång. Så jag känner att jag har gett upp det dära
Men blir ju bättre med något riktigt galleri, frågan är om besökarna stör sig jätte mycket på så som det är nu.
Jag tog mig friheten att kolla i ditt galleri efter felet med tillbaka länken. Din kod ser ut såhär nu:
Den ska se ut så här:
Hoppas du inte hade något emot att jag tog en titt på det 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

#23 whups! Där var felet haha! Tack Ida 
#24 Haha, varsågod 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Länkbyte? 

#26 jag är lite efter, men javisst 
#27 Jag gillar när det är vitt under länkarna haha! Men kanske blir jobbitgt att läsa ? Överskrifterna är lite svårlästa ja, men jag tycker det är snyggt så, så man får anstränga sig lite! 
Uppdaterat:
Nu snöar det även på första sidan, ska även läggas till en sida med julerbjudanade osv. Några ideér ?
En popup på förstasidan med länk till julerbjudanden? Eller en röd banner ¨på högersidan (klickbar) som drar till sig blickar?