Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 686 ggr
Saiop
0

Kritik: Två porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var länge sedan jag skrev någonting på den här sajten, men nu tänkte jag höra om någon skulle vilja ge mig konstruktiv kritik på dessa två bilder. Gärna vad som är bra och vad jag bör tänka på och förbättra.

**Bild1
**

Saiop
0

**Bild2
**

Julia-Sirocco
0

Jag tycker du är ritkigt duktig måste jag säga :)

Bild 1: Riktigt bra! Hästen är ser ju vaken ut och bakgrunden stör inte. Det enda som kanske kunde vara nått att prova är att få mer skuggor på vissa ställen så det inte ser för platt ut, men jag tycker om bilden :)

Bild 2: Också riktigt fin. Språnget är ju bra, men stängslet stör kanske lite. Men eftersom hästen har grimma på sig så kanske det inte gör så mycket… Jag skulle nog iallafall försöka att inte ha med stängsel.

Riktigt fina bilder båda två! Fortsätter du så kan du komma långt :)

Saiop
0

#2 Tack så jätte mycket för din kritik och tack för berömet! Jag har försökt ta bort staketet på bild 2, men jag är inte tillräckligt duktig på att klona för att få det att se bra ut…

Moalinn
0

Vill du att jag försöker att klona bort staketet när jag har tid? Imorgon eller så?
Gör det gärna!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Julia-Sirocco
0

#3 Glad Annars såg det bra ut iallafall

Saiop
0

#4 Du får jätte gärna försöka, jag är rätt nöjd med bilden ändå. Men den kanske blir ännu bättre :)

Moalinn
0

Förlåt Skäms
Jag hade inte tid och hade faktiskt glömt av att jag skulle göra detta Skäms
Men nu har jag tagit mig lite tid och har klonat bort staketet.
vet inte om det blev bra, eller om det blev sämre..

Här är den iaf =)

Medarbetare på Djurfoto

Saiop
0

Jag tycker den blev väldigt fin! Snyggt jobb! =)

Moalinn
0

Tack :)

Medarbetare på Djurfoto

JenRode
0

Bilderna är jättefina! det jag skulel vilja ändra på är att bilderna kanske är lite för ljusa.. färgerna ( i synnerhet gräset på bild #2) är kanske lite för starka och "lysiga" ;)