Kritik: Skettis
Ja, kanske ska börja med bilden. Jag tycker det är väldigt synd att personen tittar bakåt och inte konsentrerars sig, ljuset tyckte jag blev rätt bra faktiskt, men så stör jag mig väldigt mycket på sandmarken eller vad det är som liksom kapar av benen på något sätt, kanske böjde du dig ner för mycket?
Sen till loggan och det måste jag säga att den gillade jag inte alls den tog för mycket av uppmärksamheten som bilden behöver, kanske du ska minska ner den lite och bara andvända enfärgad?
Det är vad jag tycker om bilden ;)
Det som jag också kan tillägga är att det känns som att hästen är iväg från dig och inte riktigt kommer mot dig utan ifrån dig, jag skulle också vilja ha lite mer luft framför hästen okså!
Nästa gång kan du försöka och fota lite mer snett framifrån och när ekipaget är påväg mot dig. Bilden får gärna vara stående om det behövs, och böj dig inte ner för mycket så det kapar av ben, eller liknande. Prova också med mindre logga!
1, 2# Tack för tipsen ^^ Ska försöka hitta ett bättre ställe att fota på. Det slutar inåt och då blir det alltid knäppt xD Men tack för alla tips =)
Det är bara att kämpa på!