Photoshophjälp?
Jag är ett litet frågetecken då det gäller kloning på PS. Jag har photoshop elements 6.0 och adobe photoshop 0.7/7.0(Vet inte riktigt) Vilket är bäst att använda och hur klonar man så att det inte syns så mkt?
Är tacksam för hjälp.
Jag har inte de programena men jag tror inte det är direkt så stor skillnad på vilket pogram som är direkt bäst på kloning, utan jag tror det är hänger på människan ;P
Men jag kan rekomendera dig att ta det lungt och inte stressa upp dig för då blir det inte bra! Själv orkar jag inte och sitta syssla med det så värst länge utan att jag blir rastlös 
Precis som #1 säger så gäller det att ta det lugnt! Blir man rastlös blir det oftast slarvigt och då blir det inte bra. Sen är det bra att använda en väldigt mjuk pensel som inte gör kanterna hårda. Sedan, beroende på vad det är du klonar, kan det vara bra att sänka opaciteten lite och istället göra flera lager, där du samlat information från olika ställen.
Lycka till!
http://www.regret-nothing.com
#3 Det ser faktiskt rätt bra ut! Men jag tycker att det syndes mycket på täcket i början och lite vid mulen och efter åt höger håll om du fattar? Annars var det super för att vara första gången!
4# tack, täcket är ju rutigt så det blev lite krångligt xD
#5 Ja, man får helt enkelt öva, öva och öva!
6# ja, öva öva ^^