Hur fick du PS?
Hur gicl det till när du kom på, Åh, Photoshop skulle vara bara.. (Eller något annat redigeringsprogram)
.. det va bara en tanke som slog ner från ingenstans. :P nu är jag nyfiken, så skriv hehe!
Jag testade gratisversionen och blev fast, så jag införskaffade det.
Köpte Elements 3.0 och skaffade senda senare versioner.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jag tror det var -98 eller -99 som jag fick en skiva med version 5.0 som var det nyaste på den tiden.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Fick med PS när jag köpte datorn länge sedan.
Har sedan med tiden laddat ner de nya versionerna.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag började med stallet.se helt enkelt. Satt alltid vid storebrors data och en dag så jag.. Photoshop! Klickade på ikonen och jag blev beroende. Jag började då 2003 kanske lite tidigare, jag var iallafall mellan 6-8 år.

Elements fanns på datorn från början, sedan laddade jag ner tesversion av CS 3, blev genast förälskad och fick låna skiva av ens väns pappa som sysslar med webdesign.

Köpt i affär. Har just nu Elements 4.0.
Har provat testversioner av bättre och har även lånat min kompis skiva på CS3. Men jag har inget behov av något bättre än e4.0 så jag håller mig till det.
Brukar sällan fixa med bilder i ps heller, jag gillar inte tanken med att fixa och trixa så värst mycket.

Tillägg: Sedan får jag licenser av min bror någongång per år, just nu har jag CS3.
Jag har just nu 7.0 och CS3, tror jag har CS4 någonstans som ligger och skräpar men orkar aldrig intrallera det. 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Vi använde det i skolan på gymnasiet så det var därigenom jag började lära känna programmet sen har jag tillhandahållit det på flera olika sätt.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Fick väl upp ögonen för det tack vare stallet.se, köpte Elements 3.0 och har sedan uppdaterat mig genom åren på lite olika sätt
Nu har jag CS4.
Hittade en skiva med elements som följt med någon dator. Först då vår dator var på finska gick det bara att ha PS på engelska och jag var ju ganska liten då så det tog ett tag innan jag började lära mig. Nu då min dator är på svenska är även PS på svenska och då kommer vi riktigt bra överens. 

Sj var det då stallet.se, Så frågade jag min morbror som använed något program på sitt jobb, så frågade jag om han hade Photoshop och då sa han - Ja, vill du ha det? haha