Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 704 ggr
Lagerquist
0

Snö på HF.iF

Har ni märkt att det snöar på vår Hästfoto I Fokus banner? Flört

Anna
0

Givetvis!

Alldeles lagom passande, här i Jönköping är det 1dm snö och helt underbart vackert ute! *nyss hemkommen från en vinterpromenad*

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

divansson
0

Tycker också det var passande.  Snöade väl i nästan hela landet igår?

Här är det nästan 2dm och det ska snöa mer idag. Vart mycket finare ute nu än all lera, ut och tolka!Flört

Anna
0

Snöstorm idag, så hiiiimla mysigt!

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Är det bara jag som inte tycker om snö? :o

edit; fast snön på bannern är såklart jättesöt!

MLphoto
0

#4, Jag hatar snö, så vi kan bilda klubb. -.-

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Anna
0

Jag ääääääääälskar snö!

annaattlid.se

Lagerquist
0

Snö är helt ok! Isen är värre och om marken dessutom är steeenfrusen i hagarna så är det crap men om man bortser från hästperspektivet så är snö det bästa som fiins Skrattande

… vår snö är dock förstörd pga världens blåsoväder igår där varenda liten kvist på träden blåste bort och ströddes som strössel över vår gräsmatta Gråter

Jojaton
0

Jag hatar den där kramsnön som du täcker marken här utanför. Ska det vara snö ska det vara pudersnö.

När man trampar/kör på kramsnö blir det jättehalt - inte bra för mig som är sjukt klumpig. Dessutom är det för blött!

Johanna - Instagram

Monday
0

Supermysigt med snö på bannern! Och härligt att det förhoppningsvis blir en vit jul. Skrattande

http://www.regret-nothing.com

isabelle_
0

Hatar också snö… uhhh…

Eklang
0

Snön är mysig på julen, resten av året kan den dö tills nästa jul :) så anser jag :P

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Eostra
0

Hatar snö?! :o Mycket bättre med snö och fruset än regnit och L E R I G T! som de flesta höstarna är nuförtiden, här iallafall.

Snyggt med snö på bannern också. Glad

[Ebfotograf]
0

Älskar snö! Fast inte när det blåser full storm.. Här där jag bor blir det nästan aldrig snö.. :( Men igår snöa det en liten stund..

isabelle_
0

Full snöstorm, naror, rinnande ögon, våta fötter, hur kallt som helst och blåser! Sån blir man såfort man går utanför dörren.

Magster
0

Har snöat hela dagen helt otroligt! Förvånad

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Amantha
0

Snö är inge vidare enligt mig, nu när man går utanför dörren så stelnar vantarna så kallt är det! -20!! Vattnet fryser så vi får inget vatten, våran värme har gått sönder så det är iskallt inomhus för tillfället också!

NettanLindholm
0

Både för och nackdelar. Snö är extremt mysigt ! ingen vinter utan snö och vad är härligare än att ta en galopp genom djup snö med hästen i solen?

Dock hatar jag kylan, eftersom jag fryser extremt lätt! Slask är också ngt som jag verkligen hatar.. men om snön kunde vara varm (a) då hade jag varit nöjd! ;)