Snö på HF.iF
Har ni märkt att det snöar på vår Hästfoto I Fokus banner? 
Givetvis!
Alldeles lagom passande, här i Jönköping är det 1dm snö och helt underbart vackert ute! *nyss hemkommen från en vinterpromenad*
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tycker också det var passande. Snöade väl i nästan hela landet igår?
Här är det nästan 2dm och det ska snöa mer idag. Vart mycket finare ute nu än all lera, ut och tolka!
Snöstorm idag, så hiiiimla mysigt!
Är det bara jag som inte tycker om snö? :o
edit; fast snön på bannern är såklart jättesöt!
#4, Jag hatar snö, så vi kan bilda klubb. -.-
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Jag ääääääääälskar snö!

Snö är helt ok! Isen är värre och om marken dessutom är steeenfrusen i hagarna så är det crap men om man bortser från hästperspektivet så är snö det bästa som fiins 
… vår snö är dock förstörd pga världens blåsoväder igår där varenda liten kvist på träden blåste bort och ströddes som strössel över vår gräsmatta 
Supermysigt med snö på bannern! Och härligt att det förhoppningsvis blir en vit jul. 
http://www.regret-nothing.com

Hatar också snö… uhhh…
Hatar snö?! :o Mycket bättre med snö och fruset än regnit och L E R I G T! som de flesta höstarna är nuförtiden, här iallafall.
Snyggt med snö på bannern också. 
Älskar snö! Fast inte när det blåser full storm.. Här där jag bor blir det nästan aldrig snö.. :( Men igår snöa det en liten stund..

Full snöstorm, naror, rinnande ögon, våta fötter, hur kallt som helst och blåser! Sån blir man såfort man går utanför dörren.
Har snöat hela dagen helt otroligt! 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Snö är inge vidare enligt mig, nu när man går utanför dörren så stelnar vantarna så kallt är det! -20!! Vattnet fryser så vi får inget vatten, våran värme har gått sönder så det är iskallt inomhus för tillfället också!
Både för och nackdelar. Snö är extremt mysigt ! ingen vinter utan snö och vad är härligare än att ta en galopp genom djup snö med hästen i solen?
Dock hatar jag kylan, eftersom jag fryser extremt lätt! Slask är också ngt som jag verkligen hatar.. men om snön kunde vara varm (a) då hade jag varit nöjd! ;)