Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1197 ggr
LindaKarlstrom
0

Kritik: Pegasus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på sthlm horse show i helgen, ur fotosynpunkt hade jag riktigt dålig plats (mitten på b-läktaren) men jag hade inte kunnat bry mig mindre då det var en fantastiks upplevelse att vara där! Fotade inte så mycket, men fick detta foto på pegasusen, och jag kan inte låta bli att tycka om den trots den tråkiga vinkeln. Vad tycker ni?

Toltaren
0

Jättefin kvalité rent fotomässigt i bilden. Ljuset är jättefint och gillar färgen. Dock ser hästen mer ut som en köttbulle än en vacker pegasus, vinkeln dödar bilden helt totalt… Antar att du inte kunder göra så mycket åt det.
Jag gillar inte bilden i sin helhet, tyvärr…

Emelie89
0

Jag tycker bilden var läcker, men jag lär tyvärr hålla med #1 lite grann om att det  var en osmickrande vinkel. Vilken som sagt du antagligen inte ror för. Men ja, annars tycker jag det är en riktigt härlig bild. Fast jag tycker du ska redigera bort gjorden som syns under hästens mage för att få mer pegasus kännsla ;)

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för att ni tagit er tid och kommenterat! Ja vinkeln… Det är så synd att den är så dålig för ljuset är så läckert. :)

#2. Nu har jag klonat lite, inte min största talang men men

ElinSvensson
0

Jag gillar vinklen faktiskt! Ser ut som om han är påväg upp i luften! Jätte snygg bild. Ljuset är snyggt! Bra jobbat.

WhoCares-01
0

håller helt med #4 vinkeln är helt rätt tycker jag =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

heffaklump
0

Jag tycker bilden är helt underbar på sitt sätt med vinkeln och allt :) Den svartvita gör sig verkligen bra på den bilden ;)

jojjehanna
0

Jag gillar den också!

LindaKarlstrom
0

Vad roligt att ni gillar den! Skrattande

isabelle_
0

I love it! Skriv ut den i posterformat och häng över sängen! Skrattande

Jojaton
0

Både positiv och negativ, håller med både att vinkeln dödar bilden och att den ger den liv. Kan inte riktigt bestämma mig  ;)

Johanna - Instagram

denisesalomonsson
0

håller med dom som gillar bilden ;)

Colt
0

Jag gillar den verkligen!  Håller inte med om att vinkeln dödar bilden, tycker snarare att den fångar i alla fall mitt intresse! Annorlunda vinkel istället för de "klassiska stegringsvinklarna"  Schyssta färger du fått till också!

Animal-3
0

Älskar den:) Udda vinkel men det gör den bara lite spänande, vacker belysning och perkeft fångat med tanke på vinkeln:)

Reby28
0

Nämen titta det är ju Cissi och Jambo! Superfin bild!

Magster
0

#14 Känner du dem? Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Reby28
0

#15 Inte jättebra.. Men jag träffade dem faktiskt senast igår :)