Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 2111 ggr
isabelle_
0

izabelle.se

Här kommer jag skriva när jag uppdaterat min hemsida!

Jag undrar också om alla kunde testa den så att den funkar i alla webbläsare/operativsystem?

Metinia
0

Den fungerar bra i Google Chrome (webbläsare). Fin sida förresten!

isabelle_
0

Tack så mycket!:)

Missel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1280x800 FF & IE

Ser bra ut iaf.

isabelle_
0

Tacktack!:)

isabelle_
0

Uppdatering: Nya headers!

IdaL
0

Jätte fint, och sidan funkar utmärkt dock känns headern otroligt oskärp, ser inte någon skärpa på hästen alls.

isabelle_
0

#7 det är mitt webbhotell som krymper ner bilderna när dom används i html-koden.. Vilket jag tycker är oerhört jobbigt..

IdaL
0

#8 Varför förminskar du inte bilden så den passar då?

isabelle_
0

Det har jag tyvär gjort testat totalt allt! Men mitt one gillar verkligen inte mig :p

IdaL
0

skica din "header kod" så kan jag kolla på den ;)

isabelle_
0

min storebror är som sagt datorprogrammerare, Har läst igenom min kod. Detta har dock något att göra med mitt webbhotell. För när jag lägger in mina headers använder jag Webcomposer för dom ska sitta på samma plats i alla webbläsare. Vill du se källkoden/header är det enklast att högerklicka visa källkod. :)

IdaL
0

#12 Okej ;) sådant är jag inte haj på x)

isabelle_
0

:)

isabelle_
0

Uppdatering: Jag har nu pratat med One, ang mina bilder med dålig kvalité men detta är nu fixat. Galleriet funkar igen, För när jag hade laddat upp mappen med bilder, så hade one.com råkat sätta storbokstav på mappen så nu är alla problemen som är kända lösta, Om ni nu skulle hitta några fler kan ni kontakta mig här igen:)

Mvh/ Isabelle - Izabelle.se

IdaL
0

Headern känns fortfarande väldigt oskarp för mig.

isabelle_
0

Vad konstigt.. Får kolla upp detta. Skulle jag kunna få veta vilken din skärmupplösning är/webbläsare & annan fakta som operativsystem,mm? Vill verkligen få sidan att funka!:)

NettanLindholm
0

Headern är inte oskarp för mig och sidan fungerar precis som den ska! :)

isabelle_
0

Uppdaterat igen: Nu är det nya rubriker gjorda i Photoshop,enjoy!:) lite stora kanske..:P

IdaSH
0

Jag tycker inte att rubrikerna är för stora. :) Snygg och lättnavigerad sida!

Mvh Ida

www.krusfoto.se

isabelle_
0

#20 Tack så mycket!:) Nu när man tänker på det så ser man var allt är det är inte så lätt när det är ''smått''

isabelle_
0

Uppdatering: Ny ''Header'' under information, en bild på mig och kamernan! Lite oskarp jag vet.. Den är bara tillfällig..

isabelle_
0

*kameran

isabelle_
0

UPPDATERING. Jag har nu ändrat texterna nästan överallt!!

Lite kommentarer kanske?

isabelle_
0

PUTT!

Sidan har nu fått ny layout (blev klar tre inatt) och lite blandat.. Har även uppdaterat före detta, men inte fixat i tråden..

isabelle_
0

Visa gärna hur det ser ut för er!

Monday
0

Snygg sida! Dock tycker jag att det blommiga mönstret ska sluta i höjd med bildens nederkant, nu ser det nästan lite "konstigt/fel" ut.

Annars snygg och stilren!

http://www.regret-nothing.com

isabelle_
0

#27 Ok,Tack! Jag valde att den skulle gå neråt då jag just nu ska byta headers, då jag inte kom på någon speciell ''headerstil'', Headern ska bli längre,mm… Vad kul att du gillar den :)

isabelle_
0

UPPDATERAT! Vill ha kritik,så det blommar över! Portfolion har organiserats. Nu ska alla länkar till portfoliokategorierna hamna på plats också! :)

Muzzy96
0

fint :)

isabelle_
0

Tack :)

isabelle_
0

UPPDATERAT! Ny header samt att alla buggar har fixats.

Visa gärna hur det ser ut för dig!

Kattapult
0

Ser bra ut layoutmässigt, men jag kan inte klicka på några länkar och se foton i portfoliet och arkivet.

isabelle_
0

#33 På startsidan står det att arkivet och portfolion fortfarande fixas.

isabelle_
0

Uppdaterat!
Nu funkar Arkivet, Beställningsformuläret är även uppdaterat som gjordes i början av augusti.
Portfolion kommer fixas imorgon.

Hur ser sidan ut?

Mellliie
0

Snygg sida :)

isabelle_
0

Tack =)

IdaL
0

Uppdaterat: Isabelle har lagt ut en ny layout på sidan och önskar kritik på den nu.

Skriver detta eftersom hon inte hade tid att göra det själv.

Kattapult
0

Tog en snabb titt, fint!

Gillar den första bilden som går väldigt harmoniskt ihop med det beiga.

isabelle_
0

Tack så mycket! Bilden är tagen på Bassholmen och jag tycker det finns ett lugn över bilden som inte stressar besökarna,därför valde jag den.. Just nu kodar jag min lilla portfolio,som förhoppningsvis kommer komma upp i kväll :)

isabelle_
0

Nu har jag inte skrivit här på länge. Men allt är klart på den.
**
Nu önskar jag kritik, Kritisera hela sidan!**

isabelle_
0

Ändrat bakrunden nu med till helgrå. Några idéer till sidan?

isabelle_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NY LAYOUT!

[Ebfotograf]
0

Den nya layouten blev helt Underbar!

isabelle_
0

Tack så mycket Elinore :)

Faidra
0

liten fråga bara: varför står hemsidan 2 gånger på bilderna? Glad

isabelle_
0

#46 Haha, det är bara lite loggdetalj för hade inget annat att sätta där Tungan ute

Mellliie
0

Jättesnyggt! Glad

isabelle_
0

Tack Emelie :)