Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 514 ggr
Anna
0

INFO: Årets Foto 2009

Nu är det snart dags att utse Årets Foto 2009, så jag tänkte bara meddela lite regler osv så ni vet vad som gäller.

Årets Foto 2009 är baserad på tidigare fototävlingar vi haft, dvs. årstidstävlingarna (med tema vinter, vår, sommar och höst) - alltså kommer ni inte kunna bidra med foton, utan enbart rösta fram det bästa foton bland de fyra som redan vunnit.

Alltså kommer det vara MLPhoto, ElinSvensson, Reperis och Loviiisa som slåss om titlen Årets foto 2009.

Den som vinner tävlingen kommer att få ett pris som vi valt att hålla hemligt fram tills det närmar sig ännu mer.

1. Den 17 december öppnas en tråd där ni medlemmar ska rösta på ert favoritfoto.
  2. Natten till den 31 december låses omröstningstråden.
  3. Senare samma dag är det dags för oss (sajtvärd och medarbetare) att bedömma bilderna med hjälp av olika kriterier. Utifrån era röster och våra bedömningar är det sedan dags att utse en vinnare.
  4. Den 1 januari 2010 meddelar vi vem som tog hem titlen som Årets Foto 2009.

Jag tänkte bara göra er uppmärksamma på detta! Nästa år kommer det vara likadant, så om ni vill ha chans att få titlen nästa gång - bidra i årstidstävlingarna!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

annaattlid.se

Magster
0

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Amantha
0

Jag undrar hur många år det har varit såhär, det skulle vara intressant att veta.

Lagerquist
0

#3 Det här är andra året "Årets Foto" har funntis om jag minns rätt.

Amantha
0

Okej, så det är inte så gammalt iaf xD Någon som vet ngt om vem som vann förra året?

Lagerquist
0

#5 Det var Malin - Galoppfoto som vann då, du kan läsa om det här.

Anna
0

Vill meddela att vi är ledsna för fördröjningen, under morgondagen ska vinnaren redovisas!

annaattlid.se