Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 665 ggr
Sashhi
0

Kritik: Rörelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letade igenom mina fotomappar och snyggade till denna bild. Blev faktiskt rätt nöjd! Dock är den ju inte världens bästa, tog den första sommaren med kameran. Tyck till!

Not your mom, not your milk.

Anna
0

Jag gillar den! Bakgrunden, ljuset och färgerna är underbara, likaså skärpan. Kanske att hästarna känns lite överskärpta.

Kompositionen är också mycket bra, hade nog bara velat se lite mer luft framför hästarna så att de får plats att springa "in i bilden".

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

Jag tycker också det är en fin bild! Men något jag direkt tänkte på är att hästarna ser så sura ut, hade det varit gladare hästar hade jag tyckt om den mer. Håller med om att hästarna ser lite överskärpta ut.

http://www.regret-nothing.com

Hannybee
0

Tycker om den. ;) Synd att uppmärksamheten dras mycket till din "logga" istället för hästarna bara.

JenRode
0

älskar färgerna och skärpan i bilden! En väldigt fin harmoni med fart och fläng! Blev nästan lite chockad när jag såg bilden därför att den liknar ängen vi har hemma hoss oss! :P

Reby28
0

Otroligt härlig bild! Enda dåliga är att texten stör xD

isabelle_
0

När ni bedömmer bilder ignorera loggan! Det är bara för man ska slippa stölder^^ Gammal tråd ni grävt upp :O

Sashhi
0

#6 - Ja, hualigen. Dock tycker jag nu att bilden är jätteful och ser ju inte klokt så som jag redigerat, haha ;)

Not your mom, not your milk.

Magster
0

#7 Har har inte kvar orginalet så vi kan få se vad det är du har gjort? Flört

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.