Canon EOS 7d lanseras
Ny kamera från Canon, mellanting mellan 50D och 5D Mk II.

Jag är helt exalterad, det är min nästa kamera!
Nya objektiv också, EF-S 15-85 3,5-5,6 IS USM och EF-S 18-135 3,5-5,6 IS
Det verkar som om den kommer kosta 19000:- eller i kit med 15-85 26000:-
Oj det där låter verkligen intressant! Håller med föregående talare - min nästa kamera!

säger även här; min nästa kamera 
Bra val av Canon att lansera den nu! Ser kanon ut.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Det enda jag inte förstår är varför den inte kan har en crop på 1,3 istället. Tveksamt, känns som lite för mycket onödiga saker på den.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Denna kamera tror jag kommer finnas på marknaden länge, pga dom funktionerna som inte finns i dom flesta. Undra egentligen när ISO;on blir brusig eftersom den går så högt.

Jag läste att ISO 6400 på 7D är att jämföra med ISO 1600 på en kamera med DIGIC III-processor.
Min EOS 1000D klarar max ISO 1600 och bilderna är faktiskt inte helt kass. Min mest visade bild på flickr, några har till och med lagt till den som favorit, är tagen med ISO 1600.

Ojoj, vore kul med en sådan som nästa kamera. Skulle dock ta en evighet för mig att lära in alla funktionerna till 100. Känns som aningens mycket, men kul iaf.
#7: Det är ju toppen med så bra ISO-brusighet, låter verkligen grymt!
Jag är också fundersam precis som #5 på varför den inte har större sensor. Om den ska vara ett mellanting mellan 50D och 5D så borde den väl endå ha en sensor i klass med deras?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Verkligen intressant, skulle inte vara fel att ha pengarna till den ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
*dreglar*
Dags att börja spara alltså?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Kan ju säga såhär i efterhand att den är riktigt härlig! 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.