Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 530 ggr
Lagerquist
0

Vad vill ni läsa om?

Med så många nya medlemmar kan det vara bra med en ny artikel-brainstorming tråd. Så vad vill ni medlemmar läsa om i artikelväg? Posta massvis med förslag! 
Tidigare skrivna artiklar hittar ni under fliken "Artiklar" i menyn.

Denna kommentar har tagits bort.
Mellliie
0

Hur man fotar ridsporter bra!

Vad man ska tänka på och så vidare ;]

Kattapult
0

Recensioner om kameror och objektiv (eller annan kamerautrustning) är alltid intressant.

Monday
0

puttar upp denna. ;)

http://www.regret-nothing.com

Magster
0

putt

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

ElinSvensson
0

Jag skulle kunna göra en artikel om sådan portfolio i bokform. Fick hem min för några veckor sedan. Vet inte om det är så intressant men en idé Tungan ute

IdaSH
0

#6 Det var en bra ide, skulle uppskattas av mig i alla fall då jag funderar på att göra en sådan =)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Anna
0

#6 Absolut! Skriv och skicka till mig eller någon Medarbetare så kollar vi om vi vill publicera det, vilket vi säkerligen vill :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnaKlara
0

Något som jag tror nya medlemmar skulle uppskatta (eller kanske inte bara nya medlemmar), är typ en sammanställning av kameror och information om dess "status", och med status menar jag typ "nybörjare", "Glad hobbyfotograf", "Proffs". Okej, kanske inte precis, men att man skulle kunna kategorisera, och ge en mer översiktlig plan. Och en kort information om kameran, såklart.
Recensioner i all ära, men det kan vara svårt att jämföra kamerors prestanda.
Och så har man något att hänvisa till när det kommer upp trådar typ  "Vilken förstakamera ska jag köpa?"

Ett litet flummigt inlägg och osammanhängda inlägg, men man kan inte vara på topp hela tiden Glad

Lagerquist
0

#9 Det kan absolut vara något! Vi spånar lite på det Flört

Eostra
0

Tycker #9 låter som en jättebra idé! Glad

ElinP
0

Glad9# Det låter som en bra idé, det kan vara svårt att veta om man är "ny i branchen".