Jag väljer D300. Gillar inte idén med filmfunktion i en kamera, för det är inte det jag är ute efter.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Står också inför valet. Nu fattas ca. sex tusen till ny D300s, så när jag får ihop den fulla summan så väljer jag då vilket det blir.
Jag valde mellan de kamerorna när jag skulle köpa nytt, och det slutade med en D300 vilket jag inte har ångrat en sekund. Den största skillnaden är filmfunktionen, och det är något som inte ens känns intressant för mig.
Går det fortfarande att få tag på D300 (dvs. nytt, inte begagnat)? Funderar på att investera i ett nytt kamerahus.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

#4 Nope.
#4 En del affärer har kvar dem för utförsäljning, dock produceras inte kamerorna längre så oftast finns dom inte i lager.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

Jag har en D300, tycker inte heller om filmfunktionen.
Håller med #10, filmfunktionen påverkar ju inte kameran på något sätt förutom att finnas där? Man behöver ju inte använda den för det :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se

#12 Jag vet inte faktiskt.

jag håller faktiskt med #10. Filmfunktionen börjar ju bli standard i husen, så det känns som det bara är att gilla läget. Man behöver ju som sagt inte använda den om man inte vill.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson