Hästfoto iFokus 2010
Vi som jobbar med sajten har bestämt oss för att försöka göra en ordentlig uppryckning här på sajten under 2010.
År 2009 verkade vara ett inspirationslöst år för många hästfotografer och det var tråkig aktivitet härinne. I år ska vi göra vad vi kan för att 2010 ska bli hästfotografernas år! Vi vill se att ni får tillbaka inspirationen och att det blir lika fartfyllt härinne som det var 2007-2008.
Under kommande tid kommer vi fylla på med nya, fräscha artiklar, mer inlägg, nya idéer och eventuellt lite ändringar rent grafiskt. Vi hoppas ni hakar på och hjälper till att göra 2010 till ett riktigt bra hästfotoår! 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det ska bli jättespännande, jättebra idé dessutom! 
Låter jättebra, har lite saknat aktiviteten som alltid fanns här förut.. Ska göra mitt bästa för att hjälpa till och göra sajten lika intressant igen. 
Kan det inte vara lite fler tävlingar med Tema? Som sedan uppmärksammas lite extra kan ju vara mer lockande..
#3 Vi vill inte ha fler tävlingar än årstidstävlingarna, risken är att fokus försvinner från dessa vår/vinter/höst/sommar-tävlingarna om vi skulle ha det. Däremot finns ju fotoutmaningarna! 
Vad spännande!
låter jättebra! 
Det är trots allt ni, duktiga medlemmar på forumet, som gör hela sajten och utan er entusiasm under året har även vi som jobbar med forumet blivit aningen nere över den låga aktiviteten och vi hoppas på ett piggare år och att ni inte släpper taget om oss! Så lovar vi att göra forumet ännu bättre och mer inspirationsrikt för att hålla er akriva här! 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
det låter riktigt bra ! 
Låter bra, saknar hur det var här för ett par år sen!
Härligt
Det känns faktiskt redan som att aktiviteten på sajten har ökat, trevligt!
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Låter väldigt bra

Låter kul! Jag ska försöka bli så aktiv som jag brukade vara under 2007-2008, men det är svårt när man går första året på gymnasiet och allt…
#11 Det har den, ser vi på våra siffror! Jättekul 
Skulle vi inte kunna ha en undersökning på vilka av medlemmarna som har Nikon elr Canon elr andra märken??
Vågar påstå att det är en avesvärd skillnad nu! Bara på ett par dagar har aktiviteten ökat kraftigt, otroligt härligt! Fortsätt så hörni 
#17 Verkligen, så himla kul att se! 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#18 Maggan… Jag orkar inte längre, sajten blir full så fort jag kommer in..