Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 590 ggr
ElinP
0

Göteborg Horse Show

Vilka ska till Göteborg Horse Show den 25-28 februari?
Jag ska dit den 25 och 26 feb, kan knappt vänta!Glad

ElinSvensson
0

Jag ska ju dit dåva Cool

Dock kommer jag inte ihåg vilken dag det är smart som jag är, men kanske ska dit ännu en dag, få se!

HannaT
0

Jag ska dit den 27:e, lördag förmiddag. Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Magster
0

Inte jag. Tungan ute

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jojaton
0

Är på andra sidan jordklotet då, annars hade jag försökt bli VIP-bloggare där :)

Johanna - Instagram

ElinSvensson
0

#4 vet du när den tävlingen avslutas ? :)

Jojaton
0

#5 Ingen aning, tyvärr. Eftersom jag ändå inte kan så läste jag inte speciellt mycket. Men kolla på Libresse, borde väl finnas där? :)

Johanna - Instagram

Magster
0

Tycker det är inte mansförtryckande det där med Libress och Sweden Horse Shows… Jag menar, det finns väl manliga hästfotografer också? Jag skulle iaf inte vilja vinna ett års förbrukning av tamponger men gärna vara med i fototävlingen om jag var kille och fotade hästar… Flört

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jojaton
0

#7 Man har kanske en tjej? ;) Haha nej men jag förstår. Men samtidigt är det kanske mest tjejer som bloggar och fotar hästar, de flesta män som fotar hästar är ju äldre. Om du förstår hur jag menar? :)

Johanna - Instagram

isabelle_
0

Hehe, jag ska inte dit för en massa från min skola ska dit. Så om ni ser 3-4 fjortisar med kitobjektiv samt D60 hus typ och skriker NÄMNEN GUD eller pratar skit, ta en bild och skicka till mig :)

ElinP
0

9# Haha, jag kan vara papparatzziiiGlad

isabelle_
0

#10 Tack Elin! Hehe, det är en svarthårig, en blondin, en brunett och en brunettblondin. Ha kul min vän Glad

ElinSvensson
0

#7 Hahahahah, vi satt också och funderade över detta. Han får väll ge bort det i present haha ;)

ElinP
0

Haha, säg bara var ni är så får ni flummmmbilder tillbaks Xd

WhoCares-01
0

ska dit på lördagen =)   hela dagen men jag var ganska sen med att betälla så ja fick ganska dåliga platser =/      men kul ska de bli =D

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3