Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1443 ggr
denisesalomonsson
0

Kritik: Busig ponny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade ponnyn idag, skulle vilja ha lite kritik på de här bilderna.

Vet att det är en tråkig och rörig bakgrund men vågar mig inte på att klona då jag är urusel på det..

denisesalomonsson
0

Och denna, nu får ni kommentera och kritisera!

Denna kommentar har tagits bort.
Lagerquist
0

#0 Har jättebra uttryck, steg, exponering skärpa osv. Ljuset faller också in väldigt snyggt. Hade bakgrunden varit en annan hade nog denna komposition funkat väldigt bra men husen drar lite för mycket uppmärksamhet från hästen tyvärr. Var det så runt hela banan eller fanns det en bättre bakgrund i någon annan vinkel?

#1 Är himla fin! Gillar kompositionen, ljuset och bakgrunden. Det enda är väl att hästen blundar lite för mycket och ser lite "trött" ut i sitt uttryck. Vet inte om det bara är jag eller om den är vagt oskarp på huvudet? Fint med snön på mulen, bra jobbat! Glad

denisesalomonsson
0

#3 det fanns bättre bakgrund på andra ställen, synd bara att han skulle visa upp sig framför husen Flört

Jag vet inte, jag tycker huvudet ser skarpt ut, men ja kanske också ser fel, haha! Tack så mycket för kritiken :)

denisesalomonsson
0

putt!

denisesalomonsson
0

putt!

Jojaton
0

Håller med Lovisa, första bilden är jättefin förutom husen, och andra bilden tycker även jag känns lite oskarp. Men fin komposition och bakgrund!

Johanna - Instagram

denisesalomonsson
0

#7 tack!

Julia-Sirocco
0

Jag ber om ursäkt om du inte gillar detta, men jag läste lite om kommentarerna och såg att några tyckte att husen i första bilden var störande. Så jag lånade den och skulle se om jag kunde ta bort dom. Jag kommer inte använda utan ta bort den från datorn efter detta, men om du har lust att se slut resultatet så kan jag visa den här på inlägget.

Som sagt så ber jag om ursäkt för att jag sparade bilden och gjorde om den utan att fråga.

denisesalomonsson
0

#9 det helt okej, du får gärna visa upp den!

Denna kommentar har tagits bort.
Julia-Sirocco
0

jag gjorde det lite fort så resultatet blev ju som det blev :P :) Det är ju lite svårt när man får gissa sig till hur det ser ut där bak :)

Anna
0

#12 Riktigt bra jobbat!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

#12 Wow, supersnyggt!

http://www.regret-nothing.com

NettanLindholm
0

#12 Du är riktigt duktig !

Julia-Sirocco
0

tack så mycket Glad

denisesalomonsson
0

#12 riktigt snyggt! Skrattande

Julia-Sirocco
0

#17 som sagt gjorde jag den ganska snabbt, men hoppas den blev bra :D

denisesalomonsson
0

#18 Vart superfint! (Y) :D

Julia-Sirocco
0

#19 kul att du tyckte det :)

Magster
0

#12 Wow! Förvånad Riktigt bra gjort, liiiite upprepning precis ovanför hästen, annars var det hur snyggt gjort som helst!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Julia-Sirocco
0

#21 Jag jag gjorde den ju ganska snabbt. Bara för att se om jag kunde… så… det fick bli som det blev :)