Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 815 ggr
Anna
0

Bästa fotominnet

Vilket är ert bästa fotominne sedan ni började fotografera? Berätta och visa gärna bilder!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Magster
0

Ponny SM 2009 med Anna (och Lovisa och Ellinor). Flört Nothing can top that. Har dock inte den berömda bilden på min datorn, någon annan får bidra med den.
Det var så bara en väldigt härlig helg men mycket skratt! Bilderna blev väl inte de bästa men känslan var obeskrivlig de dagarna.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Anna
0

Ponny SM 2009 med Maggan, Lovisa & Ellinor! Sjukt roliga dagar och sista dagen stod vi på banan och dog i hettan och åt vissa manliga små ryttare…

Även när jag fick mitt första omslag publicerat 2007 och almanackan senare samma år med 12 av mina bilder. Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lagerquist
0

Håller med Ponny SM 2009 med ovanstående två och Ellinor var fantaaaaastiskt roligt! Alla på Vetlanda var så himla trevliga också, ryttare som arrangörer! (Med undantag för en som jag slapp ta hand om blinkblink Flört)

Monday
0

Hahaha, ja.. Ponny SM! Jag förlängde mitt liv med många minuter den helgen. Flört

http://www.regret-nothing.com

Mellliie
0

Första gången jag fotograferade seriöst i år, en lokal ponnyhoppning! :) Ett annat bra minne, det var när jag inte kände igen mina bilder när jag fotade min kompis och hennes ponny. Vilken förbättring! Glad

NettanLindholm
0

Falsterbo i somras får nog bli mitt bästa hästfotominne ! Glad

IdaSH
0

Jag är inte säker på om jag har något minne som är överlägset bättre än alla andra, men en väldigt trevlig fotodag var en lokal ponnyhoppning i somras. Var där med ett par kompisar och det var väldigt mysigt att sitta i gräset med solen i ryggen hela dagen och klicka med kamerorna. Vi satt precis under staketet på ena långsidan och fick riktigt bra fotomöjligheter och bra bilder dessutom :)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Juicy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

RILA häst 2009 är en av mina höjdpunkter. Åkte med pappa och en kompis (Sarie på iFokus) och vi hade väldigt trevligt. Dessutom många fina hästar, i synnerhet hingstarna. Bra bilder blev det också.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Loviiisa
0

Har flera härliga fotominnen (b.la. det jag upplevde igår ^^), men för att vara lite nostalgisk så måste jag plocka ut två äldre.

RIKS utställningen för Arabiskt Fullblod i Strängnäs 2007. Kampade med Mikaela Modig och Ida Larsson (båda medlemmar här) på utställningsområdet och vi hade väldigt roligt. Mest minns jag att jag satt och inte pallade fotografera halva första dagen, men när jag väl kom igång kunde jag inte sluta. Där kom min fotopassion tillbaka på ett helt annat sätt än förut. Men det underbaraste var kvällen vid första utställningsdagens slut när jag och Mikkan satte oss på en åker lååångt bort från stuteriet där tävlingen hölls. Det var en sådan där perfekt sommardag, blå himmel, ljum bris och så var solen på väg neråt på himlen. Lugnet och den där känslan av hur nöjd jag var med dagen och sällskapet kommer aldrig ebba ut!

Liksom Brightling Park International Horse Trials, juli 2009 i U.K. När Malin Trotsig och jag stålsatte oss i gräse vid den brantaste backen på fälttävlansbanan. Med ett gäng funktionärer som satt i en jeep typ 5 meter längre bort och glodde på oss när vi roade oss med att fotografera varandra mellan ekipagen.

neonrosa
0

Betessläppet i stallet 07, shettisfölen 08.. Mer :) Kan inte bestämma, tycker alla tillfällen har varit så roliga och lärorika!

ElinP
0

Falsterbo Horse Show 09, blev väldigt förvånad över bilderna blev så bra och det var bara roligt att fota hela veckan, man kan ju lätt tappa suget om det blir dåligt bild för bild.Glad

Alex
1

Island, sommaren -07. Inte varje dag man får chansen att ta såna bilder… Tyvärr var jag väldigt nybörjare med systemkamera, men några bilder blev riktigt lyckade ändå. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

MLphoto
0

Ursäkta lite trådkap Oskyldig

Men #12, den bilden är helt underbar! Skrattande

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Alex
0

#13 Tack så mycket, det är en av dem jag är mest nöjd med. En sån bild lär jag väl aldrig få igen… Tungan ute Den här gillar jag också rätt mycket dock.

Bilderna är små pga att jag har en ny dator och kopierat dem från internet. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst