Vad kostar hemsidan?
Hejsan :)
Jag är lite nyfiken :)
Jag har funderat på att starta upp en ny hemsida igen, men hade zoomin förut och börjar tycka den är lite tråkig. Så jag tänkte höra med er hur mycket eran hemsida kostar eller har ni från en gratissida?
Har ni några bra förslag på bra svenska gratishemsidor? Jag är nämligen ganska trög när det gäller engelskan så jag behöver en svensk isåfall.
Men som sagt, har ni en helt egen eller har ni från en gratissida? Vad kostar det?
Jag betalar drygt 200:-/år för min fotohemsida. Hotell hos Manufrog och domän hos Loopia.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Söker du gratis webbhotell där du kan lägga upp din egna hemsida eller söker du gratis hemsida där du kan välja på färdiga designer?
Jag har kodat min design/hemsida själv och lagt ut den på ett gratis webbhotell. Jag har alltså inte betalat något alls för den och den kostar inget i drift heller.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag betalar också ungefär 200kr/år.
Har webbhotell hos Manufrog och domän hos Loopia jag med. De kostar ungefär 100kr var.
Innan hade jag domän hos webb.se och webbhotell hos freewebs. Gratis och bra, men eftersom jag ville kunna föra över gallerier på ett enklare sätt bytte jag till Manufrog. Ungefär samtidigt bytte jag också domän.
Ungefär 250 kr/år, har webbhotell och domän hos One.com.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
ok så det ligger runt 200 lappen…
#2 Jag vet inte riktigt än hur jag ska göra, men det lät ju ganska bra med det där gratis webbhotell och göra sin egna… Men det kanske är lättare om man tar en gratishemsida först så man får känna efter eller…?
Jag andvänder mig utav ett gratis webhotell och jag har själv kodat hemsidan. www.amandabernstrom.tk
Runt 200kr/år. 100kr för webbhotell och 100kr för domän. 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Ungefär 100 kr/år. Betalar för .se-domän 
Mvh Ida
www.krusfoto.se