Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 821 ggr
Metinia
0

Retuschutmaningen #32

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en utmaning där arrangören laddar upp ett foto som sedan ni medlemmar ska redigera så bra ni kan! Efter en vecka väljs en första-, andra-, samt tredjeplacering ut och redovisas i forumet. Vinnaren får ta över nästa utmaning.

Regler:

• Originalfotot som arrangören laddar upp ska förminskas ner till max 1600x1600px, för bästa kvalitet. Det får inte vara redigerat på något sätt, utan ska vara helt i original.
  • Personen som väljer bild utser "vinnaren" samt andra och tredje placeringarna, och den som kommer på första platsen väljer bilden för nästa omgång.
  • Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
  • Ni får ladda upp bidrag tills den 22 november kl. 23:59. Senast den 24 november redovisar jag resultatet.

Kom ihåg att klicka på "Visa i nytt fönster (full storlek)" i vänstra hörnet när ni öppnat den bifogade bilden. I pop-uprutan är fotots kvalitet försämrat.

Metinia
0

Nej, jag vet att det inte var jag som vann förra utmaningen. Dock verkar det som personen i fråga har glömt att starta en ny och jag tog på mig uppgiften att starta en ny utmaning efter att jag fått den uppmaningen när jag frågade var utmaningen hade tagit vägen. Jag hoppas att alla tyckte att det var okej och så hoppas jag att ni är riktigt sugna på att retuscha lite nu så ni kan skicka in många bidrag.

Metinia
0

Putt. Eftersom jag inte har fått in några bidrag alls antar jag att intresset är ganska svalt, vi kanske kan ge det en vecka till ändå?

oakstar
0

När jag ändå hade PS uppe =)

Hoppas fler hakar på!!!

/m

Animal-3
0

Jag är total nybörjare O.o bara haft PS i några dagar.
Men jag slänger in ett litet birdag endå se om vi kan få fart på denna tävling igen:)

oakstar
0

Kom igen!

Det finns fler duktiga retuscherare här inne!

Amandaaa
0

Det kanske är försent, men jag postar ett bidrag.

oakstar
0

Putt…

Nån mer? Kom igen…

Muzzy96
0

Det kommer en av mig:)

Muzzy96
0

jag orkade inte vara mer noggran..

Metinia
0

Okej, jag ska ta och utse en vinnare nu då. Men det är kanske inte värt att driva det här vidare, intresset verkar lågt.

SilverTail
0

inte lika skarp bild längre kanske.. men kanske lite roligare..

Inlägget är låst för nya kommentarer